متخصص ارتودنسی

ارتودنسی دندان یکی از محبوبترین خدمات درمانی دندان پزشکی است که فراتر از مرتب‌سازی دندانها، لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

متخصص ارتودنسی

ارتودنسی دندان یکی از محبوبترین خدمات درمانی دندان پزشکی است که فراتر از مرتب‌سازی دندانها، لبخندی زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورد. دغدغه متخصص ارتودنسی توجه به جزئیاتی هست که به مرتب‌سازی و منظم کردن دندان‌ها، ایجاد لبخندی زیبا و افزایش اعتماد به نفس مراجعین خود کمک می‌کند.

انتخاب متخصص ارتودنسی با تجربه و ماهر برای برخورداری از سلامت دهان و دندان و زیبایی لبخند شما در گرو همین تصمیم است. زیرا ارتودنسی دندان بدون نظارت دقیق متخصص ارتودنسی ممکن نیست. بنابراین باید پیش از هر گونه تصمیمی، در مورد تجربه و اعتبار متخصص ارتودنسی اطلاعات کافی بدست بیاورید.

(نقل قول)دکتر جمیلیان به عنوان بهترین متخصص ارتودنسی دارای فلوشیپ جراحی ارتودنسی و ناهنجاری‌های فک و صورت بوده و استاد تمام وقت ارتودنسی در دانشکده دندان پزشکی دانشگاه آزاد می‌باشد. ایشان دارای بورد تخصصی ایران و بورد تخصصی ارتودنسی اروپا، عضو انجمن ارتودنتیست‌های ایران، آمریکا و اروپا هستند.

انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی با توجه به تنوع رویکردهای درمانی مانند اصلاح ناهنجاری‌های دندان، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی ثابت و سایر موارد در مقایسه با گذشته بسیار دشوارتر شده است. امروزه شاهد هستیم بسیاری از افراد غیر متخصص ادعا می‌کنند از رویکردهای درمان ارتودنسی آگاه‌اند و حتی هزینه ارتودنسی که دریافت می‌کنند، پایین‌تر است در حالیکه مشکلات مرتبط با انجام درمان ارتودنسی توسط افراد غیر متخصص بسیار زیاد خواهد بود. از اینرو انتخاب اگاهانه متخصص ارتودنسی علاوه بر تضمین انواع درمان‌های ارتودنسی مانند ارتودنسی ثابت می‌تواند به کاهش هزینه ارتودنسی بی‌انجامد.

بهترین متخصص ارتودنسی مسئول مرتب‌سازی به هم ریختگی‌های دندان، رفع اختلالات دهان و فک می‌باشد. متخصص ارتودنسی با گذراندن دوره ۶ ساله مدرک پزشکی عمومی خود را دریافت کرده و سپس به صورت تخصصی ۳ الی ۴ سال در زمینه ارتودنسی کسب دانش می‌نماید. متخصص ارتودنسی باید هر ساله برترین تکنیک‌های درمانی این عرصه را فراگرفته و دوره‌های بازآموزی حرفه ای را بیاموزد.

بسیاری از مراجعین ارتودنسی دندان باید در زمان مراجعه به پزشک به سر در مطب متخصص ارتودنسی توجه داشته باشند که بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از افراد تمایل دارند درمان ارتودنسی خود را به یک دندانپزشک عمومی بسپارند تا هزینه ارتودنسی کمتری بپردازند که بیشترین دلیل تمایل این افراد برای انجام این کار است. اما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که درمان غیر اصولی و نادرست توسط دندانپزشک عمومی و عدم مراجعه به متخصص ارتودنسی سبب افزایش طول درمان و هزینه ارتودنسی می‌شود. بر اساس آخرین آمارهای بدست آمده، بسیاری از افراد که از ناهنجاری‌های دندان، فک و دهان رنج می‌برند و به دندانپزشک عمومی مراجعه می‌کنند، علاوه بر اینکه مشکل‌شان همچنان پا برجا باقی مانده، با ناهنجاری‌ها و بیماری‌های جدیدی رو به رو می‌شوند و در بلند مدت باید هزینه ارتودنسی بیشتری بپردازند. بنابراین برای جلوگیری از احتمالات بروز ناهنجاری‌های جدید باید دندان خود با به متخصص ارتودنسی بسپارید.

کادر درمانی کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر جمیلیان با چندین سال تجربه و موفقیت، با بهره‌گیری از جدیدترین و به روزترین تجهیزات پزشکی و دانش پزشکی به روز، بهترین کادر متخصص ارتودنسی را با توجه به مدارک عالی تحصیلی، تجربیات کاری و موفقیت‌های بدست اورده مورد ارزیابی قرار داده و استخدام میکند تا بتواند بهترین سطح خدمات درمانی با کیفیت را با توجه به هزینه ارتودنسی ارائه نماید.

 

منبع: رپورتاژ آگهی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه