مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان:

راهیان نور متعلق به یک جناح نیست/ فرهنگ شهدا باید ترویج پیدا کند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به اینکه راهیان نور متعلق به یک جناح نیست گفت: بزرگ‌ترین مبارزه با آسیب‌های فضای مجازی اردوی راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار شهادت است.

راهیان نور متعلق به یک جناح نیست/ فرهنگ شهدا باید ترویج پیدا کند

به گزارش ۸دی به نقل از فارس ، مهدی حاجتی در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان در اردوگاه فرهنگی شهید مطهری بندرانزلی با اشاره به اینکه راهیان نور حرکتی جهادی است اظهار کرد: رهبری تأکیددارند که شهدا برای کشور افتخار آفریدند و این فرهنگ باید ترویج پیدا کند.

وی بابیان اینکه آموزش‌وپرورش در رابطه با راهیان وظیفه دارد که نگذارند فرهنگ راهیان فراموش شود گفت: دستگاه‌های که در حوزه‌های فرهنگی در حال تلاش هستند در بحث راهیان نور رسالتی بر آن‌ها وجود دارد که باید آن را به نحو احسن انجام دهند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان با اشاره به اینکه از مجموعه ۱۵ هزار سهمیه بیش از ۱۳ هزار نفر به راهیان نور اعزام شدند افزود: جلوه مشارکتی را در راهیان نور که باهمت همه دستگاه صورت گرفت  که نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که موفق بوده است.

حاجتی بابیان اینکه دانش آموزان خود راوی اردوی راهیان هستند گفت:  شهدا حماسه‌ها برای کشور خلق کردند و ما باید این اقدام ایثار شهادت را تقویت کنیم و این شهدا مدافع حرم امروز حاصل این فرهنگ‌ها است.

وی با اشاره به اینکه باید از همه‌کسانی که در خلق این حماسه راهیان نور تأثیرگذار بودند تشکر و قدردانی کرد افزود: راهیان نور متعلق به یک جناح نیست و  بزرگ‌ترین مبارزه با آسیب‌های  فضای مجازی اردوی راهیان نور و ترویج فرهنگ ایثار شهادت است.

وی بابیان اینکه دشمنان در زمان جنگ عقب می‌مانند و ناتوان هستند گفت: یک‌طرف اعتقادات ما و یک‌طرف خشم دشمن وجود دارد و این باعث می‌شود که قدرت مقابله با نظام را ندارند و این قدرت نظام ماست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه