فرمانده تفحص لشکر 17 علی ابن ابی طالب (ع) در انزلی:

راهیان نور بستری برای انتقال و صدور انقلاب اسلامی است

فرمانده تفحص لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) با بیان اینکه راهیان نور اردوی یارگیری برای خیمه اهل بیت(ع) است گفت: راهیان نور بستری برای انتقال و صدور انقلاب اسلامی است.

راهیان نور بستری برای انتقال و صدور انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار ۸دی از انزلی، سردار حسین کاجی امروز در همایش تجلیل از خادمان راهیان نور استان گیلان اظهار داشت: راهیان نور فضای یارگیری برای جبهه امام زمان (عج) است.

وی با بیان اینکه راهیان نور اردوی یارگیری برای خیمه اهل بیت(ع) است افزود: راهیان نور بستری برای انتقال و صدور انقلاب اسلامی است.

با بیان اینکه رزمندگان گیلانی در دفاع مقدس بسیار با اخلاص بودند،گفت: ما جز نسلی هستیم که در سال ۶۰ راهیان نور جبهه را راه اندازی کردیم.

کاجی با بیان اینکه دیروز در مناطق عملیاتی جنگ بود اما امروز زیارتگاه شده است اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس در اوج قربت بودیم اما امروز محل قربت شهدا و رزمندگان اسلام به فرموده حضرت امام زیارتگاه بوده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از راهیان جبهه، راهیان نور راه افتاده افزود: همچون گنبد بارگاه حضرت امام حسین(ع) یادمان های مناطق عملیاتی در قربت کامل بودند و پس از مدتها و با همکاری رزمندگان میادین شناسایی و معرفی شد.

فرمانده تفحص لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع)، با بیان اینکه حرف راهیان نور این است که دشمن همواره حضور دارد اما نور شهدا روشن است، گفت: امروز یادمان‌های راهیان نور ملجا و پناه گاه میلیون‌ها نفر عاشق شده است.

کاجی با اذعان به اینکه زائران از سایر کشورها برای شفاعت به راهیان نور اعزام می‌شوند گفت: ما برای مقدمه ظهور یارگیری می کنیم و هر کاری که توان داشته باشیم به کار می گیریم.

وی با اذعان به اینکه اکنون یادواره زائران اباعبدالله(ع) به راه افتاده است گفت: اکنون با تاسی از راهیان جبهه و نور راهیان زیارتی ابا عبدالله(ع) تشکیل شده است.

راوی و کارشناس تاریخ دفاع مقدس با اشاره به اعزام رزمندگان و عاشقان به راهیان قدس گفت: هر دهه از انقلاب جمهوری اسلامی درگیر یک راهیان بوده و امروه عاشقانی را به کشور های منطقه نظیر لبنان و سوریه و غیره اعزام داشته ایم.

کاجی با بیان اینکه ثمره راهیان نور اکنون باعث شده تا سفیران دفاعی و فرهنگی در نزدیکی اسرائیل حضور دارند، گفت: امام می‌فرمودند که صدام رفتی است و این طور هم شد و اکنون انقلاب به جهان صادر شده است.

وی با اعلام اینکه در خرمشهر ۶ هزار شهید داده ایم و مقاومت کرده‌ایم گفت: اکنون همان خطی که دشمنان در خرمشهر پیش گرفته بودند در سوریه هم مد نظر دارند.

فرمانده تفحص لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) با بیان اینکه حرف راهیان نور حرف امید است گفت: علم راهیان نور به دست جوانان افتاده است و ما نزدیک از بین بردن کفر در جهان هستی قرار داریم.

کاجی با اذعان به اینکه دنیا امروز تشنه معارف شهدا است، افزود: در چین بیش از میلیون تیراژ کتاب شهید فهیمده به فروش رفته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه