مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

راهیان نور اهرم مقابله با تهدیدات فضای مجازی است

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بزرگترین اهرم مقابله با تهدیدات فضای مجازی شهدا و راهیان نور است.

راهیان نور اهرم مقابله با تهدیدات فضای مجازی است

به گزارش خبرنگار ۸دی از انزلی، مهدی حاجتی امروز در همایش تقدیر از خادمین راهیان نور استان گیلان، راهیان نور را حرکتی جهادی توصیف کرد و اظهار داشت: راهیان نور در فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید شده و باید فرهنگی ایثار و شهادت ترویج پیدا کند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش اجازه نمی‌دهد که فرهنگ شهادت فراموش شود، افزود: همه متعهد هستند در راستای ترویج فرهنگی ایثار و شهادت تلاش کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه همه‌ی دستگاه ها تلاش می‌کنند تا راهیان نور محقق شود، گفت: در مجموع بیش از ۱۳ هزار از دانش آموزان به راهیان نور اعزام شده اند.

حاجتی با بیان اینکه راهیان نور متعلق به نظام است، اظهار کرد: راهیان نور جلوه‌ای از مدیریت مشارکتی را با رسالت مشخص و هدفمند دنیال می کند.

وی با بیان اینکه راهیان نور رضایتمندی همه جانبه را به دنبال داشته است، گفت: باید تلاش کرد تا اعزام هالی راهیان نور سالانه پر بارتر و بهتر شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه دانش آموزان سفیران فرهنگی در خانواده ها پس از بازگشت از راهیان نور هستند، گفت: با اعزام راهیان نور به مناطق عملیاتی تلاش می کنیم تا فرهنگ شهادت روز به روز بیشتر اشاعه پیدا کند و شهید حججی‌ها متولد شوند.

حاجتی با اذعان به اینکه راهیان نور متعلق به آحاد جامعه است، افزود: راهیان نور متعلق به جناح و گروه خاصی نیست و همه در این راستا کمک کرده اند .

وی با بیان اینکه بزرگترین اهرم مقابله با تهدیدات فضای مجازی شهدا و راهیان نور است، گفت: به فرموده حضرت علی علیه اسلام دشمنان اسلام در کارزار با نیروهای اسلام عقب می مانند و ناتوان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه رزمندگان اسلام در میدان کارزار خلاق و بهت آفرین هستند، ادامه داد: هر جا که توانستیم اعزام های خود را داوطلبانه انجام دهیم موفق بوده ایم.

حاجتی با اذعان به اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در بین دانش آموزان و خانواده ها تقویت کنیم، گفت: همه ی دست‌اندرکاران باید تلاش کنند تا مبانی راهیان نور برای دانش‌آوزان تشریح و تببین شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه