خبرنگار: ابوالفضل شکری
شهردار لنگرود خبر داد؛

کاهش ۱۳ میلیاردی بدهی شهرداری لنگرود

شهردار لنگرود با بیان اینکه شهرداری را با ۳۰ میلیارد بدهی تحویل گرفته است گفت: بدهی واقعی فعلی شهرداری ۱۷ میلیارد تومان است.

کاهش ۱۳ میلیاردی بدهی شهرداری لنگرود

به گزارش ۸دی، رضا کحالی صبح امروز در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه بدهی در شهرداری‌ها طبیعی است اظهار داشت: بنده با ۳۰ میلیارد تومان بدهی شهرداری لنگرود را تحویل گرفتم و اکنون بدهی شهرداری ۲۱ میلیارد تومان است ضمن اینکه از محل برای شهرداری آورده‌هایی هم در این مدت داشته‌ایم و این ۲۱ میلیارد تومان بدهی‌های شهرداری از سال ۷۷ است که اگر آورده ها را در نظر بگیریم بدهی واقعی شهرداری حدود ۱۷ میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: یک پیست دوچرخه سواری هم اکنون در لنگرود در حال احداث است. در مسیر پیاده رو سازی خیابان شهید بهشتی نزدیک ۷۰۰۰ متر مربع پیاده روزی سازی در سال گذشته داشته ایم.

شهردار لنگرود ادامه داد: اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای دیواره سازی رودخانه دریافت کردیم که اعتبار خوبی بود. در جمع اعتبارات اوراق مشارکت ۵۴۳۰ میلیارد تومان جذب شد که بعد از شهرداری رشت دومین شهرداری در جذب این اوراق بود که از همین محل در پیاده راه سلامت یک میلیارد تومان اعتبار گذاشتند.

کحالی گفت: ۲۱ پروژه که شامل ۱۷ افتتاح و آغاز به کار ۴ پروژه است در هفته دولت از سوی شهرداری به بهره برداری می رسد و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: ما به املاک شهرداری به عنوان منابع درآمدی پایدار نگاه می کنیم و برنامه ای برای فروش این املاک نداریم و تلاش می کنیم از اجاره این املاک تلاش می‌کنیم حداقل حقوق کارکنان را پرداخت کنیم.

شهردار لنگرود تأکید کرد: تا ماه گذشته هیچ حقوقی به کارکنان بدهکار نیستیم اما در بحث اضافه کار ممکن است چیزی باقی مانده باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه