فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیاری از شهدای دفاع مقدس در اثر تشنگی به شهادت رسیدند

فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش تقدیر از خادمین راهیان نور استان گفت: بسیاری از شهدای جنگ بر اثر تشنگی به شهادت رسیدند.

بسیاری از شهدای دفاع مقدس در اثر تشنگی به شهادت رسیدند

به گزارش خبرنگار ۸دی از انزلی، محمد عبدالله‌پور صبح امروز در همایش تقدیر از خادمین راهیان نور استان گیلان با اشاره به ارزش راهیان نور اظهار دشت: راهیان نور همچون همه موارد و ارزش‌های اسلامی دارای ابعاد روحی و فیزیکی است.

وی با بیان اینکه در راهیان نور تاریخ عاشورایی دفاع مقدس بازگو می‌شود، افزود: محتوای راهیان نور بسیار حائز اهمیت و دارای هدف والایی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر هدف‌گذاری راهیان نور گفت: اساس حرکت رزمندگان اسلام در مناطق عملیاتی ارزش‌های عاشورایی بود.

عبدالله‌پور با بیان اینکه با اذعان به اینکه کار راهیان نور صرفا ارائه گزارش عملکرد نیست، گفت: اداره راهیان نور در کشور بر اساس هزینه‌ها نیست و همچون جریان جنگ اداره می‌شود.

وی با بیان اینکه اداره راهیان نور تنها با روحیه جهادی و انقلابی ممکن خواهد بود گفت: رزمندگان دفاع مقدس در اوج سختی‌ها و مشکلات جنگ را پیش برده‌اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی با شلیک گلوله شهید نشده بودند، افزود: بسیاری از شهدای دفاع مقدس بر اثر تشنگی به شهادت رسیدند.

عبدالله‌پور با اشاره به سیره زندگی شهید حسین پور و از خود گذشتگی وی اظهار کرد: آنالیز رفتاری همه شهدای ما نشان می دهد زندگی آنها پر از ایثار و از خود گذشتگی است.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خصوص راهیان نور گفت: اثر گذاری راهیان نور بسیار زیاد است و با صرف هزینه‌های گزاف نمی توان اثر راهیان نور را در کشور ایجاد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به قدرت لجستیک ناوهای آمریکایی در خلیج فارس افزود: سپاه به فناوری‌ای در حوزه دریایی دست یافته که توان مقابله با آن وجود ندارد.

عبدالله پور با بیان اینکه شهدا در راهیان نور تاثیرگذار هستند نه ما، خاطرنشان کرد: شهدا در هر جای زمین که باشند تاثیرگذار هستند و هر که در مسیر شهدا باشد شهدا یاری‌گر آنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه ازش‌های شهدا با راهیان نور می ماند، گفت: افراد زیادی هستند که در راستای فرهنگ مقاومت و راهیان نور زحمت می کشیند اما دیده نمی شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه