مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان:

باید راهیان نور به کف جامعه برود/ مسئولین استانی یادمان ۲۰۲ شهید غرب کشور را احداث کنند

مسئول کمیته خادمین شهدای گیلان گفت: استاندار گیلان باید با همکاری سایر نهادها یادمان ۲۰۲ شهید گیلانی را در غرب کشور احداث کند.

باید راهیان نور به کف جامعه برود/ مسئولین استانی یادمان ۲۰۲ شهید غرب کشور را احداث کنند

به گزارش ۸دی، محمدعلی ستیزه امروز در گفتگو با خبرنگار فارس از رشت با سلام و درود بر ارواح طیبه شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم اظهار کرد: خبرنگاران خادمین و افسران جنگ نرم در رسانه هستند.

وی با بیان اینکه زحمات خبرنگاران گیلانی در انتشار زحمات خادمین شهدا چشم گیر است تصریح کرد: از بسیج رسانه استان گیلان و خبرگزاری های انقلابی گیلان تشکر میکنم.

مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیاری در صدد هساند تا جای شهید و شلاق را عوض کنند گفت: بهترین حرکت فرهنگی کشور راهیان نور است، این کلمه ای مقدس است که به ترویج فرهنگ جهاد و شهادت می پردازد.

ستیزه با اشاره بر اینکه امسال نخستین دوره راهیان نور در شمال غرب کشور برگزار شد خاطر نشان کرد: ما ۳۰ درصد از حجم ابلاغی راهیان نور را به مناطق عملیاتی شمال غرب و غرب اختصاص میدهیم اما با وجود حماسه های چشمگیر گیلانیان در شمال غرب امسال برای اولین بار کاروان راهیان نور به این منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه بیشترین شهدای گیلانی در مناطق غرب و شمال غرب به شهادت رسیدند مطرح کرد: ما ۲۰۲ شهید را در یادمان شهدای تمرچین(حاج عمران) تقدیم انقلاب کردیم که ۹۲ نفر هنوز به آغوش خانواده ها باز نگشتند و در راس آنها سردار شهید قلی پور است.

مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان با بیان اینکه زائرین از بین اقشار مختلفی بودند گفت: یکی از بهترین افتخارات راهیان نور غرب حضور خواهر شهید املاکی در یادمان های غرب کشور بود.

ستیزه با بیان اینکه راهیان نور امنیت، آرامش و برکت اقتصادی را به استان می آورد گفت: امنیتی که امروز استان کردستان و نقاط مرزی کشور دارد مدیون مردم همین منطقه است.

وی با اشاره بر تبلیغات دشمن علیه راهیان نور گفت: راهیان نور همان کار فرهنگی آتش به اختیاری است که رهبر انقلاب انتظار دارند، راهیان نور یک کار منظم، شکیل و قانونی است، کار فرهنگی آتش به اختیار باید قانونی باشد.

مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه عده ای کار آتش به اختیار غیر قانونی خود را به نام انقلابی ها تمام می کنند اذعان کرد: دشمن هرگز بیکار نمینشیند، نباید اجازه دهیم جای شهید و شلاق عوض شود، این ۹۲ شهید که زنده هستند با چشمان بیدار از این انقلاب حفاظت می کنند.

ستیزه از مردم ولایتمدار گیلان برای حضور در سرزمین نور دعوت کرد و افزود: یادمان های غرب کشور کاملا امنیت دارد و زائرین با خیال راحت می توانند در یادمان ها حضور پیدا کنند چرا که باید کاروان های راهیان نور در اینجا رونق بیشتری پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور باید در کف جامعه باشد گفت: مدفن شهدا، گلزارهای شهدای هر شهرستان است، بهترین پایگاه و یادمان همین گلزارهای شهدا است، ما میتوانیم همین اقدامات را با المانی کوچکتر در قالب خادمی و روایت گویی در گلزارهای شهدا برگزار کنیم.

مسئول کمیته خادمین شهدای سپاه قدس گیلان کار فرهنگی را به کاشت درخت تشبیه کرد و گفت: کار فرهنگی نیاز به حرکت دارد، اما باید برای به ثمر رسیدن این اقدامات صبور باشیم، برخی از کارها تاثیرات خود را در بلند مدت خواهند داشت.

ستیزه با اشاره بر اینکه مسئولین استانی باید برای شهدای گیلانی که در غرب شهید شدند یادمانی در گیلان احداث کنند افزود: ریاست ستاد راهیان نور استاندار است، و باید با تعامل دستگاههای زیر مجموعه که کمیته های فعال راهیان نور هستند یادمان هایی در مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب احداث شود.

وی با بیان اینکه تصویر سازی ذهنی بیشترین تاثیر گذاری را در مخاطبین دارد اظهار کرد: تصویر سازی ذهنی بهترین اقدام فرهنگی است، وقتی زائرین تمثال شهدای استان خود را در یادمان ها ببینند ارتباط بیشتری با شهدا خواهند گرفت.

جانشین اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان در پایان گفت: از زحمات سردار عبداله پور فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان و معاون هماهنگ کننده سپاه قدس و تمامی اعضای ستاد راهیان نور جهت هرچه باشکوهتر برگزاری اردوهای راهیان نور کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی افزود: بخش سخت افزاری مثل مهیا کردن وسیله ایاب و ذهاب برای کاروان های راهیان نور و آماده کردن مکان استراحت برای زائران فقط درصد کمی از کار راهیان نور است و بخش مهم آن نرم افزاری است و راهیان نور وسیله ای برای تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه