هفته دولت فرصتی برای انعکاس پیشرفت‌ها و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی است

فرماندار شهرستان رشت گفت: هفته دولت فرصت های مهم و ارزنده ای برای مسئولان سازمان ها، نهادها و ادارات به جهت انعکاس تحولات، پیشرفت ها و دستاوردهای حوزه های کاری خود فراهم می سازد.

هفته دولت فرصتی برای انعکاس پیشرفت‌ها و دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش ۸دی، سید ولی الله عظمتی در آئین افتتاح پروژه های هفته دولت در این شهرستان افزود:  بدون شک تمامی بدنه قوه اجرایی متشکل از نهادها، سازمان ها و ادارات نیازمند انعکاس کارها و عملکردهای خود به افکار عمومی بوده از اینرو در این هفته کوشش همه نهادهای دولتی در چارچوب انعکاس شفاف، پویا و مستمر اقدامات و عملکردها متبلور می شود.

وی اظهارداشت: مردم با همه طیف های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در این هفته در انتظار انعکاس و اطلاع رسانی پویا و شفاف نهادها و سازمان ها بوده و مایل هستند که از اقدامات و فعالیت ها و به طور کلی کارنامه قوه مجریه مطلع شوند.

فرماندار رشت گفت: این اطلاع رسانی انگیزه های شکل دهنده پل های ارتباطی میان دولت و مردم را به شدت مستحکم کرده و هرگونه شکاف و روزنه در پیوندهای دولت و مردم را ترسیم خواهد کرد، البته این مهم نیازمند اطلاع رسانی دقیق، مستحکم و همه جانبه و توام با برنامه ریزی است.

وی در ادامه از بهره برداری ۱۶۷ پروژه عمرانی و عام المنفعه با سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد تومان طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۱ پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان مختص بخش خصوصی و ۱۴۶ پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان مربوط به بخش دولتی است.

عظمتی یادآورشد: پروژه های هفته دولت امسال در ۱۰ فصل شامل مسکن و عمران شهری، کشاورزی و منابع طبیعی، رفاه و تامین اجتماعی، حمل و نقل، امور عمومی، منابع آب، صنعت، معدن و تجارت، انرژی، گردشگری و ورزشی برنامه ریزی شده است.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه