خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار لنگرود در گفتگو با 8دی:

۲۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در لنگرود افتتاح می‌شود

فرماندار لنگرود گفت: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از ۲۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در این شهرستان به مرحله بهره‌برداری برسد.

۲۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در لنگرود افتتاح می‌شود

به گزارش ۸دی، سید رضا جوادپور صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان لنگرود اظهار داشت: خواسته و توقعات مدیران ادارات برای توزیع اعتبارات بسیار بالا و معقول بوده و با توجه به محدودیت منابع پروژه‌هایی که در راستای اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی بوده در اولویت قرار دارد.

وی مجموع اعتبارات لنگرود را در سال جاری ۲۸ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان برای ۴۲ دستگاه اجرایی اعلام کرد و افزود: این اعتبارات نسبت به مجموع اعتبارات عمرانی سال گذشته ۴۷ درصد رشد داشته است.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه این اعتبارات برای ۴۲ دستگاه در قالب ۲۸۱ پروژه توزیع می‌شود، تصریح کرد: اعتبارات تملک استانی حدود هفت میلیارد تومان، بودجه محرومیت ۳ درصد درآمدهای حاصل از فروش نفت و گاز دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، متوازن ۷۴۰ میلیون تومان و ماده ۱۸۰ بالغ‌بر ۱۸ میلیارد تومان برای سرفصل‌های آموزشی، فرهنگی و هنر، کشاورزی، منابع آب، برق، امداد و نجات، بهداشت و درمان،…در نظر گرفته شده است.

جوادپور از مدیران دستگاه‌های اجرایی لنگرود خواست تا به بودجه‌هایی که از سوی شهرستان برای آنان تخصیص داده‌شده اکتفا نکنند بلکه با ارتباط گرفتن با مدیران کل استانی نسبت به جذب حداکثری اعتبارات ملی تلاش کنند.

فرماندار لنگرود در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره جزئیات توزیع اعتبارات کمیته برنامه ریزی گفت: در این جلسه حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار برای عمران شهری، ۲ میلیارد تومان در حوزه آموزش و پرورش، بیش از ۲.۵ میلیارد تومان در حوزه آب شرب شهر و روستا، حدود ۴ میلیارد تومان برای راهداری و … در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تمرکز ما برای تأمین نیازهای زیرساختی برای افزایش اشتغال و تأمین معیشت مردم است.

جوادپور درباره پروژه های هفته دولت نیز گفت: پیش بینی ما بهره برداری بیش از  ۲۰ میلیارد تومان پروژه است ولی هنوز این ارقام جمع بندی نشده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه