خبرنگار: ابوالفضل شکری
رئیس آموزش و پرورش رودسر:

۸۵۰۰ دانش آموز رودسری سال جدید تحصیلی را آغاز می‌کنند

رئیس آموزش و پرورش رودسر گفت: ۸۵۰۰ دانش آموز در ۹۵ مدرسه و ۳۳۹ کلاس درس سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را در مهر ماه آغاز خواهند کرد.

۸۵۰۰ دانش آموز رودسری سال جدید تحصیلی را آغاز می‌کنند

به گزارش ۸دی، قربان احمدی سیاهکلرودی صبح امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران شهرستان رودسر اظهار داشت: در تابستان امسال و در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان بالغ بر ۳ هزار دانش‌ آموز جذب کلاس‌های فرهنگی، قرآنی، هنری و … تابستانی شدند و هفته گذشته اختتامیه این دوره برگزار شد.

وی افزود: ستاد اسکان آموزش و پرورش رودسر فعالیت خود را از ۲۸ خردادماه آغاز کرد و تا امروز ۴۳۱۲ نفر در قالب ۹۰۲ خانوار در اماکن این اداره اسکان داده شده اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش رودسر ادامه داد: ۸۰ کلاس درس، اردوگاه‌ها و مراکز رفاهی برای اسکان مسافران و گردشگران مورد استفاده قرار گرفته است.

احمدی سیاهکلرودی با بیان اینکه دانش آموزان رودسری توانسته اند مقام نخست جشنواره نوجوان خوارزمی را کسب کنند گفت: دانش آموزان رودسری در قالب تیم پژوهشی گیلان به جشنواره نوجوان خوارزمی اعزام شده بودند.

رئیس آموزش و پرورش رودسر درباره سال جدید تحصیلی نیز اظهار کرد: ۸۵۰۰ دانش آموز در ۹۵ مدرسه و ۳۳۹ کلاس درس سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را در مهر ماه آغاز خواهند کرد.

وی افزود: تا امروز ۹۰ درصد دانش آموز پیش بینی شده در سامانه ثبت نام ثبت شده اند و در روزهای آتی مابقی دانش آموز  ثبت نام خواهند شد.

احمدی ادامه داد: ورودی پایه اول ابتدایی امسال ۶۵۰ نفر است که به جمعیت دانش آموزی شهرستان افزوده خواهد شد و تا امروز رودسر رتبه اول ثبت نام دانش آموزی در استان را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه