نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

چای‌کاران شمال کشور منتظر پرداخت مطالبات خود هستند/ عدم پرداخت قدر سهم کارخانجات جای تأسف دارد

عضو مجمع نمایندگان گیلان به‌ضرورت پرداخت مطالبات چای‌کاران شمال کشور تأکید کرد و گفت: جای تأسف دارد که کارخانجات چای‌سازی چرا قدرالسهم خود از مطالبات چای‌کاران را پرداخت نمی‌کنند.

چای‌کاران شمال کشور منتظر پرداخت مطالبات خود هستند/ عدم پرداخت قدر سهم کارخانجات جای تأسف دارد

به گزارش ۸دی، ذبیح نیکفر در گفت‌وگو فارس در سیاهکل با اشاره به موضوع مطالبات چای‌کاران اظهار کرد: چای‌کاران شمال کشور منتظرند تا هر چه سریع‌تر بهای برگ سبز چای آن‌ها از سوی سازمان چای پرداخت شود.

وی بابیان اینکه وظیفه سازمان چای است تا مطالبات چای‌کاران را پیگیری کند، افزود: متأسفانه وقتی رقمی از مطالبات مردم پرداخت می‌شود مسئولین تصور می‌کنند چه‌کار بزرگی انجام داده‌اند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و مجلس بهای برگ سبز چای را در اعتبارات سنواتی پیش‌بینی کرده‌اند، گفت: جای تأسف دارد که کارخانجات چای‌سازی قدرالسهم خود از مطالبات چای‌کاران را چرا پرداخت نمی‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه چای‌کاران همچون گذشته نگاهشان به تصمیمات مسئولین است افزود: مردم انتظار دارند تا مسئولین هرچه سریع‌تر مشکل پرداخت برگ سبز چای را حل کنند.

نیکفر با اشاره به اینکه برخی اوقات مشکلات چای در حوزه بازار هدف است و دولت باید شرایط فروش را برای چای فراهم کند، تصریح کرد: کشاورز چای را در اختیار کارخانجات گذاشته و به کشاورز ربطی ندارد که کارخانه‌دار قدر السهم خود را چگونه پرداخت می‌کند درنتیجه چای‌کار تنها دولت را می‌شناسد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان به‌ضرورت پرداخت مطالبات چای‌کاران و پایان دادن به دل‌مشغولی‌های کشاورزان تأکید کرد و گفت: فرمانداران و مسئولین ادارات چای و همچنین رئیس سازمان چای مسئول این کار هستند و باید هرچه سریع‌تر مطالبات کشاورزان را پرداخت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه