سهیل حق شناس:

مردم برایم سنگ تمام گذاشتند/ قرار است به ترکیب کادر فنی سپیدرود اضافه شوم

حق شناس گفت: مردم برای من سنگ تمام گذاشتند، خوشحالم که خداحافظی من با اولین پیروزی سپید رود در لیگ برتر همراه بود.

مردم برایم سنگ تمام گذاشتند/ قرار است به ترکیب کادر فنی سپیدرود اضافه شوم

به گزارش ۸دی، سهیل حق شناس در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» درباره خداحافظی اش از فوتبال، اظهار کرد: بعد از صعود به لیگ برتر شرایط برای من طوری رقم خورد که از تیم های دسته یکی پیشنهاد داشتم ولی من ماندن در سپیدرود را انتخاب کردم و گفتم اگر قرار است فوتبال را به عنوان بازیکن ادامه دهم تنها گزینه ام سپید رود است.

وی با اشاره به اینکه پیشنهاد کادر فنی و مدیریت باشگاه از اول حضور سپید رود در لیگ برتر، پیوستنم به کادر فنی این تیم بود، تصریح کرد: بین ادامه فوتبال و سپید رود، سپیدرود را انتخاب کردم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال سپیدرود با بیان اینکه از قبل عهد کرده بودم در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر از فوتبال خداحافظی کنم، اضافه کرد: مردم برای من سنگ تمام گذاشتند و از همه هواداران سپاسگذارم، خوشحالم که خداحافظی من با اولین پیروزی سپید رود در لیگ برتر همراه بود.

حق شناس با تأکید بر اینکه قرار است که به ترکیب کادر فنی تیم سپیدرود اضافه شوم، تصریح کرد: فعلا تصمیم دارم یکی دو ماهی استراحت کنم و بعد در این رابطه تصمیم بگیرم.

**۸۵درصد از قرارداد با سپیدرود در لیگ ۲ را طلب دارم

کاپیتان سابق تیم فوتبال سپیدرود با اشاره به طلب ۸۵درصدی قرارداد ما با سپیدرود در لیگ دسته دوم، اضافه کرد: این میلغ هنوز تسویه نشده است.

وی ادامه داد: قرارداد ما با سپیدرود در لیگ یک تسویه شده است ولی بابت حضور در لیگ برتر تا الان پولی نگرفتیم.

حق شناس با بیان اینکه بازیکنانی که از تیم جدا شده اند هم همین مشکل را دارند، اظهار کرد: نهایت این بازیکنان تنها ۵۰درصد از مطالباتشان را دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه