بازداشت سه روزه مهران مدیری در دوران سربازی

نصرالله رادش بازیگر سینما و تلویزیون، شب گذشته مهمان برنامه دورهمی بود.

بازداشت سه روزه مهران مدیری در دوران سربازی

به گزارش ۸دی، شب گذشته، در برنامه تلویزیونی دورهمی که قسمت‌های پایانی را پشت سر می‌گذارد، مهران مدیری به موضوع شغل دوم اشاره و درباره مشاغل کاذبی مثل دلالی استندآپ کمدی اجرا کرد.

وی در بخشی از اجرای خود گفت: هر روز در نیازمندی‌ها، مشاغل تازه و عجیب و غریبی را می‌بینیم. سپس، دومین بخش نمایشی دورهمی با توجه به موضوع برنامه، درباره تاکسی‌های اینترنتی اجرا شد.مدیری سپس، مهمان دورهمی را بازیگر شیرین، پرجنب و جوش و از خوب های کمدی معرفی کرد و نصرالله رادش با تشویق حاضران روی صحنه آمد.
او در ابتدا دلیل لاغری و وزن کم کردن خود را خام گیاه خواری عنوان کرد.

این بازیگر درباره نقش خود در سریال «باغ مظفر» ساخته مهران مدیری گفت: چون نقشم شبیه نقش هایی بود که پیش از من آقایان لولایی و شفیعی شبیه آن را بازی کرده بودند، خیلی می ترسیدم. حدود ۱۵ روز فقط قدم می زدم و نمی دانستم چه کار کنم و به مهران مدیری گفتم می‌ترسم. پس از سکانس اول مدیری آمد و گفت فوق العاده بود و من را بوسید. مردم به من گفتند مهران مدیری چه مشکلی با تو دارد که این نقش را به تو داده است، ولی من خودم افتخار می کنم که در این سریال بازی کردم.

مدیری اضافه کرد: ما هر کاری با هم انجام دادیم، رادش گفت من نمی‌توانم و می ترسم. این نشان می دهد که چقدر در کارش مهم و جدی است.این هنرمند آبادانی درباره علاقه دوران کودکی‌اش گفت: علاقه بسیاری به نقاشی داشتم و یک درصد هم فکر نمی کردم سراغ تئاتر بیایم.

رادش در خصوص آشنا شدن با مدیری اظهار داشت: فیلمی از جشن فارغ‌التحصیلی در جشنواره نیاوران داشتم. آن فیلم را مهران مدیری دیده بود و من را انتخاب کرد.سپس دیالوگ دو نفره برای اثبات بلد نبودن آدرس بین مهران مدیری و رادش انجام شد.

مدیری از مشکل خود در آدرس یابی گفت و بیان کرد: من مسیرها و جهت‌ها را بلد نیستم. بارها شده اشتباهی به کرج و قزوین رفته‌ام!

وی همچنین در این باره خاطره‌ای از دوران سربازی تعریف کرد. او گفت: در دوران جنگ در کردستان سی نفر را وسط بیابان بردند. فرمانده گفت می‌خواهم از روی ستاره ها مسیریابی درس بدهم و من برای اینکه هیچی ازش سر در نیاوردم، سه روز بازداشت شدم!

رادش در این باره گفت: من الان دری که وارد شدم را یادم نیست. راه خروج را بلد نیستم!وی نیز خاطره‌ای از سربازی تعریف کرد که چگونه نیروها را به جای بانه به سمت عراق برده است!

مهمان ۵۰ ساله دورهمی در پاسخ به سوال همیشگی مدیری در رابطه با عاشق شدن بیان کرد: بله، به تازگی و ۵ ماه است ازدواج کردم. همسرم حتی پیش از این کارهای من را ندیده است و این برایم باارزش است که الان دوست دارد فیلم های من را ببیند تا به قول خودش بتواند از من و بازی ام حرف بزند.

او دلیل شایعه‌سازی های زیاد در مورد خودش را روراست بودن عنوان کرد و گفت: من نمی توانم احساساتم را نشان ندهم. البته نقش بازی کردن هم آسیب زننده است و انرژی منفی دارد.بازیگر«حیف نون» در باغ مظفر، ساعت خوش را به دلیل اینکه در آن فقط یک نقش بازی نمی کرد، سوگلی کارهایش دانست.

مهمان دیشب دورهمی از برپایی نمایشگاهی از مجسمه‌های گلی خبر داد. او گفت: ۵۲ صورتک با گل ساخته‌ام و می خواهم نمایشگاه بزنم.

نصرالله رادش به مدیری و موزه دورهمی دو کار از آثار خود را هدیه داد و در مورد احساس خوشبختی گفت: همه آدم‌ها نه به طور مطلق می توانند بگویند خوشبخت هستند و نه می توانند بگویند بدبخت هستند. این مسئله شبیه به منحنی است.

در پایان این گفتگو مهران مدیری درباره با نصرالله رادش گفت: رادش خیلی بازیگر حرفه‌ای و خوش قلبی است. تلاش می کند به بهترین شکل کاری که به او محول شده را اجرا کند. او یکی از عمیق ترین آدم هایی است که من در این حرفه دیده ام.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه