خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
آزاده و جانباز گیلانی:

در اسارت بعثی‌ها اسیر ما بودند نه ما اسیر آنها

آزاده جانبار حاج مسعود مجیدی در نمازجمعه شهرستان املش گفت: در زمان اسارت ما اسیر عراقی ها نبودیم بلکه آنان اسیر ما بودند.

در اسارت بعثی‌ها اسیر ما بودند نه ما اسیر آنها

به گزارش ۸دی، مسعود مجیدی آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس در بین صلاتین نماز جمعه شهرستان املش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن پاک اسلامی اظهار داشت: پس از قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل، عراق تصمیم گرفت ما اسرا را به زیارت عتبات و عالیات ببرد و برای خودش تبلیغاتی به راه بیاندازد اما وقتی اسرا عکس‌های صدام حسین حاکم معدوم عراق را بر روی اتوبوس ها مشاهده کردند گفتند ما سوار اتوبوس ها نمی‌شویم وقتی عراقی ها مقاومت ما را دیدند مجبور شدند عکس‌های صدام را از روی اتوبوس ها بردارند. لذا ما اسیر دست بعثی ها نبودیم بلکه آنان اسیر ما بودند.

وی درادامه خاطرات خود افزود: عراقی ها برای ما چند روزنامه عراقی می آوردند در اردوگاههای اسرا توزیع می‌کردند وقتی خبر دردناک رحلت جانسوز امام راحل (ره) را شنیدیم بسیار برای ما سخت و دردناک بود. اما بر این مصیبت عظمی صبر کردیم.

مجیدی در ادامه سخنان خود گفت: پیام ما آزادگان به همه دوستان این است که ما آزادگان آن زمان به تأسی از فرمان ولی امر مسلمین لباس رزم بر تن کردیم و به سوی جبهه ها شتافتیم اکنون نیز پیرو راه ولی فقیه زمان و نائب امام عصر(عج) و همه حال مطیع فرمان ولایت هستیم.

این آزاده جنگ تحمیلی در پایان اظهار داشت: ولایت پذیری یعنی اینکه وقتی حضرت آقا و ولی فقیه می گوید برجام به فرجام نمی رسد و اعتمادی به آمریکایی ها نیست لذا ما باید بصیرت داشته باشیم و هوشیاری خودمان را حفظ کنیم و این که وحدت کلمه داشته باشیم. در اسارت رمز موفقیت ما دوری از اختلاف، با هم بودن در تصمیمات بود. نباید دنبال گروه و جناح بود باید همه با هم تحت فرمان ولی فقیه و زمینه ساز ظهور منجی بود. با تأسی از شهدای مدافع حرم و ادامه دادن راه آنان، کارها آسان می شود و ما را در مقابل دشمنان ما مستحکم می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه