خبرنگار: ابوالفضل شکری
نماینده مردم لنگرود در گفتگو با 8دی:

در دوره وزارت حجتی در کشاورزی خیانت و جنایت شد / مخالفت با وزرای پیشنهادی برای انتخاب صحیح‌تر است

نماینده مردم لنگرود گفت: در دوره حجتی وزیر کشاورزی ایشان ادعا می‌کردند در تولید گندم خودکفا شده ایم در حالی که عده‌ای گندم را ۷۰۰ وارد کردند و ۱۱۴۰ به دولت فروختند و این جنایت و خیانت در حق کشاورزی بود.

در دوره وزارت حجتی در کشاورزی خیانت و جنایت شد / مخالفت با وزرای پیشنهادی برای انتخاب صحیح‌تر است

مهرداد بائوج لاهوتی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم اظهار داشت: دولت در ۴ سال اول توانست تعامل سیاسی خوبی با دنیا ایجاد کند و رهبر انقلاب در مراسم تنفیذ هم به موضوع تعامل اشاره داشتند.

وی افزود: در این ایام هم ما دیده ایم که خیلی از گره‌ها باز شده است و همین‌هایی که به ما قطعه هواپیما نمی‌دادند الان قرارداد ۳۰۰ دستگاه هواپیما با ما منعقد کرده‌اند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما در قانون برنامه ششم راه را مشخص کرده‌ایم و در قانون مشخص است که هر سال باید حدود ۱۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در کشور داشته باشیم که منابع این سرمایه‌گذاری هم مشخص است. ۶۵ هزار میلیارد تومان از این عدد هم سرمایه‌گذاری خارجی است.

لاهوتی گفت: قانون برنامه کلام مشترک است و قوه مقننه، قضائیه و مجریه با هم همکاری می‌کنند و ما هم در مجلس دقت می‌کنیم و اگر با برخی مخالف می‌شود در راستای کمک به دکتر روحانی است که انتخاب صحیح‌تر داشته باشند.

وی افزود: من تصور می‌کنم که حداقل ۱۵ نفر رأی می‌آورند ولی نگاه کلی در مجلس این است که همراهی کنند که کسی نیافتد و این بستگی به نوع دفاع وزرای پیشنهادی دارد.

نماینده لنگرود ادامه داد: تحلیل اولیه من این بود که ۲ نفر می‌افتند ولی الان همراهی مجلس به گونه ای است که کسی نیافتد.

لاهوتی درباره وزیر پیشنهادی کشاورزی گفت: من دوره قبل هم با محمود حجتی وزیر کشاورزی مخالف بودم و الان هم مخالف هستم و ایشان وزیر مناسبی برای کشاورزی نمی‌دانم. ایشان پری شب در شبکه خبر گفتند که در تولید گندم خودکفا شده‌ایم. شما دیدید که باندهایی خاک را با گندم مخلوط کردند و به دولت فروختند و یا عده‌ای گندم را کیلویی ۷۰۰ تومان وارد کردند و به دولت کیلویی ۱۱۴۰ تومان فروختند. اینها خیانت و جنایت است.

وی افزود: ایشان از نظر اقتصادی به پیکره کشاورزی کشور لطمه شدیدی وارد کرد و هم اینکه به سلامتی مردم آسیب زد. قحط الرجال نیست. بالاخره این همه آدم وجود دارد. یک نفر مهندس کشاورزی پیدا کند. حتما نباید وزیر کشاورزی دکتری عمران باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه