آگهی عجیب زن ثروتمند سعودی برای شوهریابی!

این زن عربستانی برای کسانی که مایل به ازدواج با او باشند، شرط گذاشته که نمی خواهد بچه دار شود و تمایل دارد که پسرش از همسر اولش را بزرگ کند.

آگهی عجیب زن ثروتمند سعودی برای شوهریابی!

به گزارش ۸دی، یک تاجر زن عربستانی با درج آگهی در اینترنت به یک مرد اردنی پیشنهاد ازدواج داد.
این زن بازرگان سعودی طی درخواست خود اعلام کرده است که به مهریه یا منزل هیچ نیازی ندارد.
وی همچنین گفته است که مایل است که با همسرش، پسری را که از همسر اولش دارد و دارای تابعیت سعودی است، بزرگ کند و درمقابل، همه نیازها و مخارج منزل را تامین کند.
این زن عربستانی برای کسانی که مایل به ازدواج با او باشند، شرط گذاشته که نمی خواهد بچه دار شود و تمایل دارد که پسرش از همسر اولش را بزرگ کند و نمی خواهد که بچه داری، او را از کار در شرکتی که مدیریت آن را برعهده دارد، بازدارد.
درخواست این زن سعودی دراینترنت جنجال زیادی را درمیان کاربران ایجاد کرده است، اردنی ها از این درخواست خشمگین شده و برخی از آن ها گفته اند که این زن می خواهد با پول خود یک داماد اردنی را برای خدمت به پسرش خریداری کند و به دنبال یک زندگی زناشویی آرام با همسرش نیست.
این درخواست چند روز پس از آن مطرح شد که برخی از فعالان اینترنتی درتوییتر، برنامه ای را برای تبلیغ «ازدواج مسیار» در اپل استور ارائه کردند.
کاربران این اقدام را غیرطبیعی و خارج از چارچوب عرف جامعه دانسته و گفتند که این گونه اقدامات، آثار منفی بر روی ازدواج های شرعی و بر ثبات کانون خانواده خواهد گذاشت.
کاربران توییتر ضمن انتقاد از این برنامه اعلام کردند که تکنولوژی های جدید در شبکه های اجتماعی، حد وحریم ها را شکسته و باعث شده است که برخی ها چنین برنامه هایی را تبلیغ کنند.
دشواری در ازدواج های شرعی و معمولی، برخی ها را به بهره برداری از این گونه برنامه ها و تبلیغ برای آن واداشته است.
ازدواج مسیار یا ایثار، نوعی ازدواج است که در سال های اخیر در کشورهای حاشیه خلیج فارس شیوع پیدا کرده است و در آن، زن از بسیاری از حقوق شرعی خود در ازدواج از جمله نفقه و مسکن صرف نظر می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه