تئاتر تخصصی کودک و نوجوان در رشت راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان گفت: تئاتر تخصصی کودک و نوجوان همزمان با هفته دولت در پارک شهر رشت به بهره‌برداری می‌رسد.

تئاتر تخصصی کودک و نوجوان در رشت راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ۸دی، اسفندیار ضیایی با اشاره به وظایف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار داشت: رسالت کانون پرورش فکری کشف استعدادها است که در راستای آن اقدام به برگزاری دوره‌های علمی، ادبی و پژوهشی با رویکرد دینی کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اعلام موفقیت آمیز بودن فعالیت‌های کانون در استان گیلان عنوان داشت: کار برای کودکان کار دلی و احساسی است و هر چقدر در زمینه تربیت کودکان بیشتر کار کنیم نتیجه آن را می‌بینیم.

ضیایی با اشاره به رویکردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گیلان در سال ۹۶ اعلام داشت: فعالیت‌های امسال کانون پرورش فکری در سه قالب برنامه محوری، کارشناس محوری و اخلاقی‌مداری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در تلاش است تا بتواند در راستای تحقق عدالت فرهنگی، برنامه‌های خود را به مراکز فرهنگی سایر شهرستان‌های استان گیلان منتقل کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اشاره به برنامه این مجموعه در هفته دولت گفت: بهره برداری از تئاتر تخصصی کودک و نوجوان در پارک شهر رشت از برنامه‌های کانون پرورش فکری در این هفته است.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان افزود: انجام فعالیت‌های علمی با همکاری بسیج دانش آموزی، برگزاری مسابقات رباتیک و فعال‌سازی بخش نجوم با هدف حرکت در مسیر خودشناسی تا خداشناسی از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اعلام حمایت از مجموعه‌های جهادی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان آماده است تا از گروه‌های جهادی در زمینه امور فرهنگی مربوط به کودکان و نوجوانان حمایت کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه