کولاکوویچ:والیبال ستاره واقعی‌ ندارد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هیچ ستاره واقعی در والیبال وجود ندارد و به همین خاطر است که اسپانسر زیادی هم در این ورزش نیست.

کولاکوویچ:والیبال ستاره واقعی‌ ندارد

به گزارش ۸دی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران به یک منبع خبری صربستانی در مورد مسابقات انتخابی قهرمانی جهان در اردبیل اظهار داشت: تیم ایران به عنوان بهترین تیم در رنکینگ جهانی در مسابقات انتخابی حاضر بود. ما همه مسابقات خود را با نتیجه ۳ بر صفر بردیم. صعود به مسابقات قهرمانی جهان از گروهی که در آن کره جنوبی و چین هم حضور داشتند، فوق‌العاده بود. جو سالن و انگیزه بازیکنان واقعاً بی‌نظیر بود.
او در مورد نتایج نه چندان خوب ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۷ گفت: امیر غفور و محمد موسوی، ۲ بازیکن مهم و کلیدی ما هستند که در لیگ جهانی نتوانستند در حد و اندازه‌های خود ظاهر شوند. غفور مصدوم بود و نتوانست برای لیگ جهانی به فرم ایده آل خود برسد و کم تمرین کرد. موسوی هم پس از پایان لیگ ایران به خوبی استراحت نکرده بود ولی هر ۲ آنها در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان عالی کار کردند. حضور این ۲ بازیکن به ما اجازه داد تا نسبت به لیگ جهانی، بهتر بازی کنیم.
سرمربی تیم ملی ایران تصریح کرد: شرایط کار من در ایران و رابطه‌ام با بازیکنان در حال حاضر بسیار خوب است. من از حمایت فدراسیون و تیم‌ها در مورد همه تصمیماتم برخوردارم حتی اگر چند بازیکن را از تیم ملی حذف کنم.
او با اشاره حضور بازیکنان تاثیرگذار در تیم‌‌های ملی کشورهای دیگر گفت: بازیکنانی مثل «اروین انگاپث» بهترین اتفاقاتی هستند که ممکن است در والیبال رخ دهند. او چه در داخل و چه خارج زمین، یک مبارزه جوست.
کولاکوویچ ادامه داد: برای ستاره های والیبال، بسیار مهم است که مورد توجه رسانه ها قرار بگیرند. با این حال رفتار و ظاهر آنها گاهی با هنجارهای اجتماعی ناسازگار است ولی این روش آنهاست.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان بسیار زیادی وجود دارند که مورد توجه نیستند ولی تحصیل کرده هستند و رفتار خوبی دارند. در واقع می‌توان گفت که هیچ ستاره واقعی‌ای در والیبال وجود ندارد و به همین خاطر است که اسپانسر زیادی هم در این ورزش نیست.
کولاکوویچ تصریح کرد: در والیبال، بازیکنانی بهتر از انگاپث هم وجود دارد اما هیچکدام مثل این فرانسوی، شاخص نیستند و توانایی تغییر بازی را ندارند. هدف او جذاب تر جلوه دادن والیبال است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه