سرمربی سپیدرود رشت:

صادقیان حاشیه نداشته باشد وضعیت ما بهتر می‌شود/ یک بازی سراسر تاکتیکی را شاهد خواهیم بود

سرمربی سپیدرود رشت بابیان فردا شاهد یک بازی سراسر هجومی از سوی بازیکنان سپیدرود خواهید بود گفت: صادقیان حاشیه نداشته باشد وضعیت ما بهتر می‌شود.

صادقیان حاشیه نداشته باشد وضعیت ما بهتر می‌شود/ یک بازی سراسر تاکتیکی را شاهد خواهیم بود

به  گزارش ۸دی به نقل از فارس، علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: شرایط سپیدرود در سه بازی گذشته به‌گونه‌ای رقم خورده که برای ما راهی به‌جز پیروزی در برابر پیکان باقی نگذاشته است.

وی بابیان اینکه آنچه باعث خوشحالی من در بازی فردا است تشنگی بازیکنانم برای پیروزی است گفت: به دلیل اینکه در سه بازی گذشته نتوانستند امتیازی کسب کنند برای این بازی لحظه‌شماری می‌کنند و فردا شاهد بازی سراسر هجومی از سپیدرود خواهیم بود چون بازیکنان انگیزه بالایی برای این بازی دارند

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به خداحافظی سهیل حق‌شناس کاپیتان این تیم از دنیای فوتبال افزود: یکی از انگیزه‌های بچه‌های سپیدرود خداحافظی کاپیتان محجوب و خوش‌اخلاق سپیدرود است و بازیکنان می‌خواهند با کسب سه امتیاز کامل، خداحافظی باشکوهی برای کاپیتان سهیل حق‌شناس رقم بزنند.

وی بابیان اینکه تهیدست به دلیل محدودیت بازیکنان در لیست ما حضور ندارد گفت: در بحث هافبک دفاعی در فصل جاری، توحید غلامی میثم فردوسی و میری و تهیدست داریم که سه هافبک دیگر بازی به بازی از آن‌ها استفاده کردیم که به‌ویژه در بازی گسترش خیلی خوب کار کردند.

نظرمحمدی با اشاره به اینکه هم در طراحی خط حمله و هم ایستادگی در برابر حملات پیکان خط هافبک ما عملکرد خوبی از خود به‌جای خواهد گذاشت تصریح کرد: بعد از خروج حق‌شناس با پیام صادقیان قرارداد بستیم و باید در جلسات فنی تصمیم‌گیری کنیم کدام بازیکن بیشتر به درد ما خواهد خورد و در لیست باقی بماند.

وی بیان کرد: قطعاً قول و قرار ما از ابتدای فصل این بود که حق‌شناس بعد از هفته چهارم به جمع ما در کادر فنی اضافه شود، به‌ویژه از تجارب سال‌های گذشته‌اش استفاده کند و خط حمله ما از تجربیات ایشان استفاده کند.

سرمربی سپیدرود رشت با اذعان به اینکه دو بازی گذشته پیکان را آنالیز کردیم افزود: تیم پیکان با پیکانی که قبلاً بازی کردیم تفاوت زیادی کرده است و هیچ‌کدام از بازی‌های سپیدرود چه خانگی چه دور از خانه آسان نخواهد بود و پیکان از سرمربی خوبی سود می‌برد و یک بازی سراسر تاکتیکی را شاهد خواهیم بود و ما برای نود دقیقه بازی برنامه داریم.

وی بابیان اینکه ما در خط هافبک حلقه گمشده‌ای داشتیم که اتصال خط هافبک به حمله بود اظهار کرد: در دو فصل گذشته پلی میکر نداشتیم و پیام صادقیان را در این راستا جذب کردیم و صادقانه عرض کنم اگر صادقیان حواشی سال‌های دوری که با آن درگیر بود را در رشت نداشته باشد و ما هم‌کاره‌ای تاکتیکی که از او می‌خواهیم انجام شود وضعیت ما در خط هافبک به‌مراتب بهتر از گذشته خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه