نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل:

دولت دوازدهم خروجی کار کابینه را به مردم گزارش دهد/ حضور بین مردم و گزارش‌دهی به آن‌ها گوشه‌ای از مأموریت رهبری به دولت است

نیکفر گفت: حضور در بین مردم و گزارش دهی عملکرد دولت‌ها به آن‌ها گوشه‌ای از مأموریت رهبر معظم انقلاب به دولت دوازدهم است.

دولت دوازدهم خروجی کار کابینه را به مردم گزارش دهد/ حضور بین مردم و گزارش‌دهی به آن‌ها گوشه‌ای از مأموریت رهبری به دولت است

به گزارش ۸دی، ذبیح نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان با اشاره به طراحی و اعلام مأموریت‌های مقام معظم رهبری به دولت دوازدهم، اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای همه دولت‌ها اندرز و پندهایی داشته‌اند که باید موردتوجه همگان قرار بگیرد.

وی با تأکید بر لزوم تحقق بخشی به منویات رهبری، افزود: آنچه را که دولت‌ها بر اساس منویات رهبری بکار بستند دولتشان را موفق کرد و زمانی که قصور و کوتاهی کردند علاوه بر اینکه خودشان دچار چالش شد برای مردم نیز مشکل آفرید.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه امیدواریم دولت دوازدهم پندها و اندرزهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهد، گفت: مقام معظم رهبری تأکیددارند که دولتمردان باید در میان مردم بروند و مشکلاتشان را رفع کنند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولتمردان علاوه بر اینکه باید برنامه‌های مدونی را برای پیشبرد وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها طراحی می‌کنند و روی آن‌ها نظارت کافی دارند در میان مردم حاضر شوند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در میان مردم رفتن و به مردم گزارش دادن را گوشه‌ای از مأموریت مقام معظم رهبری به دولت دوازدهم نام برد و تصریح کرد: قطعاً موفقیت‌ها و دستاوردهای را که دولت دارد نتیجه حضور مردم درصحنه انتخابات اخیر است.

نیکفر با تأکید بر اینکه دولت باید به مردم خروجی کار وزرا و کابینه را گزارش کند، گفت: حضور مردم درصحنه و رأی بالا به آقای روحانی بیانگر گزارش دهی اقدامات دولت توسط رئیس‌جمهوری و وزرا به مردم است.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت با اشاره به اینکه همراهی مردم با دولت نیز موجب تقویت و پیشرفت در امور اجرایی کشور می‌شود، افزود: درجایی که لازم است دولت باید از مردم نظرخواهی کند و مردم نیز باید همگام و همراه دولت باشند تا موفقیت‌های دولت مضاعف شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه