خبرنگار: ابوالفضل شکری
بخشدار رحیم آباد رودسر:

سرعت آسفالت در رحیم‌آباد نسبت به گذشته ۴۰ برابر شده است

بخشدار رحیم آباد گفت: قبل از دولت تدبیر و امید متوسط آسفالت در سال ۴.۵ کیلومتر بود اما اکنون به ۴۰ کیلومتر یعنی ۱۰ برابر رسیده است.

سرعت آسفالت در رحیم‌آباد نسبت به گذشته ۴۰ برابر شده است

منصور سعادت نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه هم اکنون دو پروژه ملی در بخش رحیم آباد در حال اجراست اظهار داشت: سد پلرود هم اکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد  و امیدواریم تا پایان ۹۷ آبگیری شود و اکنون ۸۵ درصد زمین های اطراف سد هم تملک شده است.

وی راه قزوین به رحیم آباد-کلاچای را پروژه ملی دوم این بخش عنوان کرد و افزود: این پروژه از قزوین به سرعت در حال انجام است و امسال ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه پیش بینی شده است اما این پروژه بسیار بزرگ است و اتمام آن چند سال طول خواهد کشید.

بخشدار رحیم آباد گفت: با بهره‌برداری از این پروژه مردم رحیم آباد و رودسر حدود ۲ ساعت به قزوین نزدیک می‌شوند و مسافت رحیم‌آباد به قزوین ۱۲۶ کیلومتر خواهد شد.

وی ادامه داد: قبل از دولت تدبیر و امید متوسط آسفالت در سال ۴.۵ کیلومتر بود اما اکنون به ۴۰ کیلومتر یعنی ۱۰ برابر رسیده است.

در بخش گازرسانی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار که حدود ۷۰ روستاست تعیین پیمانکار شده اند و کار گازرسانی آنها به زودی شروع می شود همین الان هم سه روستای کشکو، قلعه‌گردان و نرماش در حال گازرسانی است.

وی ادامه داد: تنها بخشی که در رودسر سبز نیست بخش رحیم آباد است که به دلیل شرایط کوهستانی بودن روستاهاست.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه