خبرنگار: ابوالفضل شکری
رئیس بنیاد شهید رودسر در گفتگو با 8دی:

رودسر ۲۰۳ آزاده دارد / ۹۰ درصد گلزارهای شهدا رودسر ساماندهی شده‌اند

رئیس بنیاد شهید رودسر گفت: این شهرستان ۲۰۳ آزاده دارد که ۴ نفر از آنها به رحمت خدا رفته‌اند و یک نفر به شهادت رسیده است.

رودسر ۲۰۳ آزاده دارد / ۹۰ درصد گلزارهای شهدا رودسر ساماندهی شده‌اند

رضا غمخوار در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: امروز همایش ویژه آزادگان در سالن جام جم مجتمع زیباکنار برگزار می شود که در این مراسم آزادگان شهرستان رودسر هم حضور خواهند داشت.

وی افزود: شهرستان رودسر ۲۰۳ آزاده دارد که ۴ نفر از این آزادگان به رحمت خدا رفته اند و یک نفر از این آزادگان به شهادت رسیده است.

رئیس بنیاد شهید رودسر ادامه داد: دیدارهای ویژه ای برای شهرهای رودسر، کلاچای، واجارگاه و رحیم آباد با آزادگان این شهرها برنامه ریزی شده است.

غمخوار گفت: دستگاه‌ها نیز مراسم تجلیل ویژه آزادگان شاغل در نهاد مربوط به خود را برگزار می‌کنند و همچنین اردویی یک روزه برای همسران آزادگان با درصد بالا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رودسر ۱۳۴ گلزار شهید دارد اظهار کرد: در ۹۰ درصد گلزارهای شهدای این شهرستان طرح ساماندهی افتتاح شده است و ۱۰ درصد باقی مانده نیز تا ۹۰ درصد پیشرفت دارد که امیداوریم تا پایان سال به مرحله بهره برداری برسند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه