صادقیان می تواند کمک زیادی به ما کند

نظرمحمدی: یک حلقه گمشده در هافبک داشتیم

سرمربی سپیدرودی ها می گوید دو بازی گذشته پیکان مقابل پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن را به همراه کادرفنی آنالیز کردیم و متوجه شدیم که با آن پیکانی که در دیدار تدارکاتی مصاف دادیم متفاوت است.

نظرمحمدی: یک حلقه گمشده در هافبک داشتیم

به گزترش هشت دی ،علی نظرمحمدی در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار برابر پیکان در برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او ابتدا درباره هافبک‌های دفاعی تیم سپیدرود و اینکه آیا مشکلی در این پست وجود دارد توضیح می‌دهد: ما در پست هافبک دفاعی در فصل جاری توحید غلامی، میثم فردوسی، سیدمحمد میری و میثم تهیدست را در اختیار داریم که میثم تهیدست به دلیل محدودیت‌مان در لیست بزرگسال فعلا در این لیست قرار داده نشده است ولی ۳ بازیکن دیگر در ۳ بازی گذشته به میدان رفتند، بازی به بازی روند خط هافبک ما بهتر شده و همه دیدند که در بازی با گسترش فولاد خط هافبک ما خیلی خوب تغذیه کرده و خیلی خوب مقابل حملات تیم گسترش ایستادگی کرد و مطمئنا فردا روز بهتری را برای خط هافبکمان پیش‌بینی می کنیم. در بازی مقابل پیکان هم حمله‌وران و هم پاس‌دهنده‌ها در این خط مقابل حریف ایستادگی خواهند کرد.

وی در رابطه با خروج نام حق‌شناس از لیست سپیدرود پس از خداحافظی‌اش و اینکه چه کسی جایگزین او خواهد شد اضافه کرد: ما در حال حاضر پیام صادقیان را جذب کرده‌ایم و باید در جلسه کمیته فنی و کادرفنی ببینیم کدام بازیکن بیشتر به کار ما خواهد آمد و باتوجه به تصمیم‌گیری در آن جلسه بازیکن مورد نظر را معرفی خواهیم کرد.

سرمربی سپیدرود افزود: بعد از خداحافظی سهیل حق‌شناس طی صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم به کادرفنی اضافه شد و از تجربیاتش استفاده کنیم. او سال‌ها در کنار این تیم بوده و می‌تواند مدددهنده گلزنی بازیکنان در خط حمله باشد و تجاربش را در اختیار این مهاجمان قرار بدهد.

نظرمحمدی در مورد تفاوت پیکان دیدار دوستانه و بازی لیگ اینطور می‌گوید: دو بازی گذشته پیکان  مقابل پارس جنوبی جم و ذوب‌آهن را به همراه کادرفنی آنالیز کردیم و متوجه شدیم که با آن پیکانی که در دیدار تدارکاتی مصاف دادیم متفاوت است. آنها تغییراتی را چه در ترکیب و چه در تاکتیک داشته و پیشرفت زیادی کرده اند. باید بگویم که سپیدرود چه در استان و چه در بیرون از استان با آنها بازی آسانی نخواهد داشت. البته نباید فراموش کرد که آنها مجید جلالی مربی باتجربه لیگ را بالا سر خود دارند و لحظه به لحظه بازی فردا می تواند تاکتیکی باشد و ما همه شرایط پیکان را بررسی کردیم و برای ۹۰ دقیقه بازی برنامه خاص خودمان را داریم.

او در خصوص جذب پیام صادقیان هم گفت: ما در خط هافبک یک حلقه گم شده داشتیم که نیاز به یک بازیکن خلاق بود تا حلقه اتصال بین هافبک و حمله باشد و به نوعی نقش پلی‌میکر را ایفا کند. ما در فصل گذشته از این موهبت برخوردار نبودیم و پیام را در این راستا جذب کردیم و بدون رودربایستی می‌گویم اگر صادقیان حواشی‌ای که طی سال‌های گذشته در تیم‌های حاضر داشته در رشت نداشته باشد و در اختیار کادرفنی باشد، با اجرایی کردن دستورات کادرفنی می‌تواند کمک بزرگی برای سپیدرود باشد.

انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه