صبح امروز؛

سارقان خودرو در ترافیک رشت دستگیر شدند + فیلم و عکس

دو سارق که با شکستن شیشه ماشین ها دست به سرقت محتویات داخل خودرو می زدند پس از یک فقره سرقت در رشت در ترافیک چهار راه میکاییل رشت گیر کردند و توسط مردم و پلیس راهوار دستگیر شدند.

سارقان خودرو در ترافیک رشت دستگیر شدند + فیلم و عکس

به گزارش ۸دی،  دو سارق که با شکستن شیشه ماشین ها دست به سرقت محتویات داخل خودرو می زدند پس از یک فقره سرقت در رشت و فرار با موتو سیکلت در ترافیک چهار راه میکاییل رشت گیر افتادند و توسط مردم و پلیس راهوار دستگیر شدند.

به گفته تجمع کنندگان در محل دستگیری سارقان، مجرمین سابقه حبس داشتند و از کرج به گیلان آمده بودند و هم اکنون در مرکز آگاهی نیروی انتظامی تحت بازجویی هستند.

سرهنگ”محمدرضا محمدی” نیز عصر امروز در تشریح این خبر و در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموران راهنمایی و رانندگی ایستگاه مرکزی شهرستان رشت یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی پلاک مخدوش را در خیابان مطهری رشت متوقف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با بررسی کارشناسان مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی می باشد؛ افزود: راکب و ترکنشین موتورسیکلت دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از متهمان؛ ۱۵۵ میلیون و ۴۶۰ هزار ریال وجه نقد سرقتی و یک قبضه چاقو و یک گاز اشک آور کشف شد؛ بیان داشت: متهمان دستگیر شده سابقه دار می باشند.

رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان گیلان در پایان افزود: متهمان جهت بررسی و تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی معرفی شدند.

 

دانلود

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه