رئیس شورای اسلامی شهر رشت:

آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی گنجینه های ارزشمند نظام هستند

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: آزادگان سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی در دوران اسارت زیر شکنجه های رژیم بعث عراق مقتدرانه از ارزشهای اسلام و انقلاب دفاع کردند و گنجینه های ارزشمند نظام هستند.

آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی گنجینه های ارزشمند نظام هستند

به گزارش ۸دی،مسعود کاظمی درگفتگو با خبرنگاران با تبریک به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان با ایمان راسخ و توکل بر خدا در طول دوران اسارت در مقابل تمامی آزار و اذیتهای ماموران صدام مقاومت کردند و هراسی به دل راه ندادند.
وی با اشاره به اینکه آزادگان نمونه های‌ واقعی صبر و مقاومت هستند تصریح کرد: اگر جانفشانیهای این افراد و ایثارگریهای خانواده هایشان نبود چه بسا در همان ابتدا مجبور به پذیرفتن شکست در مقابل رژیم بعث عراق و حامیان صدام جنایتکار می شدیم و امنیت و آسایش ملت به مخاطره می افتاد.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت ارج نهادن به مقام شامخ آزادگان وایثارگران را وظیفه همگانی دانست و گفت: اقتدار،عزت ،میهن پرستی، غیرت و…همه اینها دستاوردهایی است که با از خودگذشتگی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نصیب ایران اسلامی و ملت سرافراز شد.
کاظمی در خاتمه بیان کرد: زیستن در کنار بازماندگان دوران جنگ برای ما مایه مباهات است و امیدوارم همچون این دلیر مردان در راستای اعتلای ایران اسلامی مثمر ثمر باشیم و تا پای جان از ارزشهای اسلام وانقلاب دفاع کنیم.انتهای پیام

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه