شهید گمنام سلام...

سیاهکل و دیلمان در تدارک میزبانی ۲ شهید گمنام+ جزئیات

سرهنگ پاسدار داریوش خوشحال گفت: همزمان با شهرهای رشت، اسالم، حویق و رضوانشهر؛ شهرستان سیاهکل نیز میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس است.

سیاهکل و دیلمان در تدارک میزبانی ۲ شهید گمنام+ جزئیات

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار داریوش خوشحال در گفتگو با خبرنگار درسیاهکل اظهار کرد: همزمان با شهرهای رشت، اسالم، حویق و رضوانشهر؛ شهرستان سیاهکل نیز میزبان پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با این شهدای بزرگوار در ساعت بیست و سی دقیقه روز دوشنبه سی ام مردادماه در مسجد جامع سیاهکل برگزار می شود، گفت: پیکر مطهر شهدای گمنام در ساعت ۱۰ صبح روز سی و یکم مردادماه بر دوش مردم دیار پهلوان پرور دیلمان تشییع می‌شود.

فرمانده سپاه سیاهکل با بیان اینکه پیکر مطهر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی مجنون، زبیداد و موسیان تفحص شده است، ابراز کرد: این شهدای گمنام در عملیات‌های خیبر، والفجر۸، محرم، بدر و والفجر یک به فیض شهادت نائل آمدند.

سرهنگ خوشحال با بیان اینکه این شهدای گمنامی که در دیلمان به خاک سپرده می شوند ۲۰ و ۲۳ سال سن دارند، گفت: همزمانی تدفین این دو شهید جوان با سالروز شهادت جوان ترین امام معصوم امام جواد(ع) بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: آئین تشییع این شهید گمنام با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، بسیجیان، ورزشکاران و جوانان و نوجوانان دیلمانی برگزار می‌شود و اقشار مختلف مردم، این لاله بی‌نشان را تا بهشت بدرقه می‌کنند.

فرمانده سپاه سیاهکل عنوان کرد: این نوید را به مردم خوب، نجیب و ولایتمدار سیاهکلی می دهم که در صورت تهیه زمین، دو شهید گمنام میهمان بخش مرکزی سیاهکل نیز می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه