خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه رودسر:

برخی مسئولان کشور با یک تشر آمریکایی‌ها جا می‌خورند

امام جمعه رودسر گفت: آمریکا یک تشر می‌زند جا می‌خورید. چرا؟ چون همان اول کارتان گیر است. گیر کار شما انَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ است. شما خدا را و قدرت مطلقه او را باور نکردید.

برخی مسئولان کشور با یک تشر آمریکایی‌ها جا می‌خورند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهیدان حججی و حسین‌پور در مسجد جامع رودسر اظهار داشت: متأسفانه همین یادواره های شهدا دشمن هم دارند و این دشمنان خودی هم هستند و ابایی هم ندارند و می گویند چه خبر است که این همه یادواره شهدا می گیرید و می گویند چرا انقدر از بیت المال خرج می کنید. دلشان برای بیت المال می سوزد. اینها کلمه حق را در راه باطل بکار می گیرند.

وی افزود: اولین کسی که از شهدا تجلیل کرده است خود خداوند تبارک تعالی است که در قرآن کریم فرموده است وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

امام جمعه رودسر با اشاره به آیه ۳۰ سوره فصلت(۱) ادامه داد: طبق سنت الهی از ازل تا ابد رمز پیروزی مردان خدا و جامعه الهی ایمان عمیق به خدا و استقامت در راه آن ایمان است. اگر مردان الهی که در تاریخ پیروز شده اند این دو سلاح را داشته اند.

روحانی  گفت: همه پیامبران از نوح گرفته تا موسی، ابراهیم و … همه برای تبلیغ دین در مقابل دشمنانشان ایستادگی کردند اما برخی از ماها خیلی زود وا می‌دهیم. آیا اینها را از قرآن نمی‌خوانید. شما که ادعا می کنید ما مسلمان هستیم و قرآن می خوانیم و شیعه علی هستیم. این قرآن ماست. یک تشر آمریکا می زند به امام می گویند آقا! کوتاه بیا. ناو هواپیمابر آمریکا آمده در بیخ گوش ماست که ۷۰ هواپیما و موشک های کروز دارد. امام محکم ایستاد. بعضی ها خیلی زود می ترسند. رهبر انقلاب فرمود مسئولان نظام مرعوب دشمن قرار نگیرند.

وی افزود: یک تشر آمریکا می زند جا می‌خورید. چرا؟ چون همان اول کارتان گیر است. گیر کار شما انَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ است. شما خدا را و قدرت مطلقه او را باور نکردید و چون باور ندارید یک تشر آمریکا می زند عقب نشینی می کنید. ۳۳ روز حزب الله لبنان با دستان خالی در مقابل پنجمین ارش قدرتمند دنیا ایستاد و کمر رژیم صهیونیستی شکسته شد و هنوز این سیلی در صورتش خودش و اربابانش مانده است.

امام جمعه رودسر با اشاره به ایستادگی پیامبر در برابر دشمنان اسلام و تحمیل ۷۲ جنگ بر پیامبر در ۱۰ سال ادامه داد: بر پیامبر مصائب و مشکلات فراوان وارد کردند اما از طرف خداود خطاب آمد فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ  همان‌گونه که فرمان یافته‌ای، استقامت کن؛ مثل کوه بایست و عقب نشینی نکن و پیامبر ایستاد. بعد از پیامبر نوبت به امیرالمومنین رسید. سه جنگ محکم علی حکومت نوپای عدالت برپا کردند که یکی از آنها ۱۰ ماه طول کشید. نگذاشتند عدالت اجرا شود. نمازخوانها و قرآن‌خوانها سختی‌های زیادی به امیرالمومنین تحمیل کردند. شما خطبه شقشقیه امیرالمومنین را بخوانید که رنج نامه امیرالمومنین(ع) از دست همین قرآن خوان‌ها و نمازخوان‌هاست و حضرت از دست اینها فریادها می زد.

روحانی افزود: شبیه فریادهای امرالمومنین(ع) را امروز امیر زمان ما می زند. بعضی فریادهای رهبر عزیزمان شبیه همان فریادهای امیرالمومنین (ع) است آن روز عده ای کلام امیرالمومنین را روی زمین گذاشتند و با صورت به زمین خوردند. امروز هم همه بدانند که کسی که کلام رهبر را بر زمین بگذارد بدانند که با صورت بر زمین خواهند خورد.

وی ادامه داد: همین امروز در مجلس شورای اسلامی نماینده ای که از همین ملت رأی گرفته است به جای اینکه دلش برای پدر و مادر شهید حججی بسوزد دلشان برای اعتصاب غذای ابوموسی اشعری فتنه ۸۸ می سوخت. اینها ۸ ماه در جنگ نرم این کشور خود به دل خانواده شهدا کردند و اینها یادمان نرفته است. چرا با خانواده شهیدان حسین پور و حججی همدردی نمی کنید.

 

 

پی نوشت:

۱-إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَهُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّهِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ﴿۳۰﴾
به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه