خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار لنگرود:

دولت در جمهوری اسلامی جایگاهی ارزشمند و شایسته دارد

فرماندار لنگرود گفت: دولت گلزن نظام جمهوری اسلامی است و در جمهوری اسلامی جایگاهی ارزشمند و شایسته‌ دارد.

دولت در جمهوری اسلامی جایگاهی ارزشمند و شایسته دارد

به گزارش ۸دی، سید رضا جوادپور ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان لنگرود ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان جنگ تحمیلی اظهار داشت: سی و هفتمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس را در شهرستان لنگرود برگزار خواهیم کرد. واقعا هشت سال فداکاری مردم، جوانان و شهیدان، اخلاص ها، صداقت و اتفاقاتی افتاد که کشور را برای همیشه بیمه کرد.

وی درباره گرامیداشت هفته دولت افزود: یاد شهیدان رجایی و باهنر و همه کارمندان شهید، تنها استاندار شهید ایران و معاون استاندار شهید در این هفته گرامی داشته می شود.

فرماندار لنگرود ادامه داد: دولت گلزن نظام جمهوری اسلامی است و هر آنچه را که در سیاست های کلی مقام معظم رهبری، چشم انداز ۲۰ ساله، مصوبات مجلس و …وجود دارد را دولت باید انجام دهد و دولت در جمهوری اسلامی جایگاه ارزشمند و شایسته‌ای را دارد و اینکه ایام شهادت شهید رجایی و باهنر را به عنوان هفته دولت برگزیده اند بخاطر این است که در مسیر این شهیدان حرکت کنیم و این جایگاه را عزیز بشماریم.

جوادپور گفت: قوای سه گانه در جمهوری اسلامی ارزشمند هستند اما دولت مسیر اجرایی همه برنامه‌های ابلاغی کشور است و به معنای دیگر ما همه دولت هستیم و علی‌الظاهر تفکیک قوایی است اما در نزد مردم قاضی، امام جمعه و نماینده مجلس هم دولت دیده می‌شود و خیلی در نزد عوام این تفکیک‌ها زیاد معنی ندارد و همه ما در مسیر نظام خدمت کنیم.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه