شاهین‌خزر رودسر مقابل شهید جهان‌نژادیان آبادان به برتری رسید

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور تیم شاهین خزر رودسر در خانه مقابل میهمانش شهید جهان نژادیان آبادان به برتری رسید.

شاهین‌خزر رودسر مقابل شهید جهان‌نژادیان آبادان به برتری رسید

به گزارش ۸دی، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور و در هفته سیزدهم این رقابت‌ها، تیم فوتبال شاهین خزر رودسر در زمین مجموعه ورزشی شهرداری رودسر مقابل میهمانش شهید جهان‌نژادیان آبادان با نتیجه پر گل ۸ بر ۴ به برتری رسید.

برای تیم شاهین خزر رودسر در این دیدار سینارحمتی (۲ گل)، موحد محمدپور (۲گل) و رضا مهرورز، مهیار زارع، مهدی محمدزاده و آیدین تشنه کام هر کدام یکبار گلزنی کرده و برای تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان نیز آشنایی و بغلانی هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

سرمربی تیم شهید جهان‌نژادیان آبادان در پایان بازی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: امشب با چند بازیکن مصدوم به رودسر آمدیم ضمن اینکه چند بازیکن خوب به تیم ما اضافه شده ولی  کارت بازی بازیکن جدیدمان به این بازی نرسید.

حسن نصاری با اشاره به اینکه با اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم شرایط تیم در بازی‌های آتی بهتر می‌شود افزود: تیم شاهین خزر رودسر هم تیم خوب و دونده‌ای است که از شرایط میزبانی و تماشاچیان خود بهترین استفاده را کرد ضمن اینکه در این بازی خیلی از تیم ما برتر نبودند.

مربی و کاپیتان تیم شاهین خزر رودسر نیز در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: خوشبختانه شرایط بازیکنان تیم از لحاظ بدنی در نیم فصل دوم خیلی خوب شده و با وجود همه مشکلات موجود در تیم، در دو بازی نیم فصل دوم تمامی امتیاز دو بازی را به‌صورت کامل با ۱۷ گل زده گرفتیم.

رضا مهرورز با ابراز رضایت از عملکرد تیمی و نتیجه به‌دست آمده در بازی افزود: در وقت‌های اول و دوم، بازیکنان کارهای تیمی را خیلی خوب انجام دادند ولی در وقت سوم با توجه به شرایط بازی بازیکنان تیم ما کار تیمی را کمی فراموش کردند ولی در مجموع بازی خوبی بود.

به گزارش تسنیم، لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۳ تیم در حال برگزاری است و تیم‌ها به‌صورت رفت و برگشت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه