افزایش سرانه ورزشی صومعه سرا باافتتاح چهارطرح/۳۲ هیأت فعال هستند

رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه سرا از فعالیت ۳۲ هیأت ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت:سرانه ورزشی در صومعه سرا با افتتاح چهار طرح در سال جاری افزایش می یابد.

افزایش سرانه ورزشی صومعه سرا باافتتاح چهارطرح/۳۲ هیأت فعال هستند

به گزارش ۸دی، جمشید رستگار در نشست با اصحاب رسانه که پیش از ظهر سه شنبه در اداره ورزش و جوانان شهرستان صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: در یک سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه ورزشی با پیگیری مسئولان و نماینده شهرستان صومعه سرا انجام شده است.

وی با اشاره به وجود چهار سالن نیمه کاره در شهرستان صومعه سرا، افزود: با تلاش نماینده شهرستان و با جذب اعتبارات ملی روند اجرا و عملیات تکمیل این سالن های ورزشی آغاز و درحال انجام است.

رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه سرا با بیان اینکه خوشبختانه این سالن ها از پیشرفت فیزیکی قابل توجهی هم برخوردار هستند، گفت: سالن ورزشی واقعه دشت همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح شده و سالن های گوراب زمیخ، کلسر و چمثقال نیز در ماه های آتی به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه مجموع سرانه فضای ورزشی شهرستان صومعه سرا در ارگان های مختلف اعم از سپاه، هلال احمر، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان را ۱.۱ عنوان و خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این چهار سالن، سرانه فضای ورزشی شهرستان از رشد قابل توجهی برخوردار می شود.

رستگار همچنین با اشاره به فعالیت ۳۲ هیأت ورزشی و هفت هزار و ۲۴۰ ورزشکار سازمان یافته در شهرستان صومعه سرا، تصریح کرد: شهرستان صومعه سرا از نظر سرانه فضای ورزشی در استان در جایگاه دوم و از نظر سرانه ورزشی روستایی نیز در استان در جایگاه اول و در کشور در جایگاه دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه صومعه سرا در رشته های ورزشی مختلف اعم از بسکتبال، موی تای، شنا، بوکس، ووشو، کشتی، فوتسال و همچنین مربی در رشته های فوتبال و فوتسال در سطح استانی و کشوری مطرح است، یادآورشد: یکی از اولویت های ما سرمایه گذاری و توجه به سنین پایه و ایجاد زمینه های رشد و توسعه ورزش در این رده های سنی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان صومعه سرا با اشاره به فعالیت چهار سمن در این شهرستان، اظهار کرد: جلسات ستاد ساماندهی مشکلات جوانان نیز در شهرستان به صورت مستمر برگزار و در تلاش هستیم تا مشکلات و نیازهای جوانان در حوزه های مختلف را برطرف کنیم.

وی در ادامه به ورزش در سطح روستاها نیز اشاره کرد و افزود: تلاش شده تا توزیع عادلانه ای در زمینه امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح روستاهای شهرستان صومعه سرا صورت گیرد تا همه جوانان از این حوزه بهره مند شوند.

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه