بلافاصله پس از انتشار خبر؛

دستان بزرگ ایرانیان دستان کوچک «تانیا» را فشرد

دستان مهربانی که دست تانیای پنج ساله، دختر کوچک افغانستانی را گرفت، نشان داد نبض محبت در رگهای مردم کشور از جریان نمی‌افتد.

دستان بزرگ ایرانیان دستان کوچک «تانیا» را فشرد

به گزارش ۸دی، پیرو خبر منتشر شده با عنوان «قطع پای دختر ۵ ساله فقط به‌‌خاطر ۷ میلیون تومان» موجی از واکنشها، احساسات، همدلی و همراهی اقشار مختلف مردم کشورمان برای کمک به این دختربچه افغانستانی را به همراه داشت.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، تماسهای متعددی از نقاط مختلف کشور با تسنیم گرفته شد و شهروندان برای کمک مالی و معنوی به تانیا اعلام آمادگی کردند و با گرفتن شماره حساب، کمک‌های نقدی خود را برای انجام هرچه زودتر این عمل جراحی واریز کردند؛ کمکهای خیرخواهانه مردم به حدی بود که در همان ساعات نخست انتشار این خبر، تمامی هزینه عمل و بستری پای تانیای معصوم جمع‌آوری شد اما همچنان پس از جمع‌آوری این کمک‌ها نیز تماسهای مملو از احساسات  مردم نوع‌دوست کشورمان از استانهای مختلف ادامه دارد.

در این کمکهای خداپسندانه تعدادی از شهروندان نیز برای پرداخت تمام هزینه بستری و درمان تانیا اعلام آمادگی کردند.
به لطف خداوند و با یاری مردم خیرخواه، هم‌اکنون این کودک در بیمارستانی در تهران بستری شده و روند درمان و عمل جراحی وی در حال پیگیری است.

چندی پیش بود که حادثه تلخ برای ستایش قریشی(دختر ۶ ساله افغانسانی)، آتنا هفت ساله و بنیتای هشت ماهه، قلب جامعه را پردرد کرد و اندوه همگانی مردم کشورمان را همراه داشت، غمی که ایرانی و افغانستانی در آن سهیم بودند این بار نیز مردم فهیم کشورمان نشان دادند که حس انسانیت و نوع‌دوستی ایرانیان، جغرافیا و مرز نمی‌شناسد و فارغ از ملیت و نژاد، با مشاهده چهره معصوم این دخترک افغانسانی نیازمند عمل جراحی، به کمک وی شتافته و برای بازگرداندن شادی به صورت این کودک، با دستان پرمهر خود، دست کوچک تانیا را گرفتند.

در عین حال برخی از نهادهای مربوطه در حوزه نظام سلامت کشور نیز با مشاهده اشتیاق فزاینده و خودجوش مردم برای کمک به تانیا، به تقلا افتاده و تا به این لحظه برای درمان و جراحی این دختربچه اعلام آمادگی کردند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه