کسی که مردم ایران را بی‌شرف خواند سخنران همایش فصلی کارگزاران سازندگی گیلان

حسین مرعشی یعنی همان کسی که مردم ایران را بی‌شرف خواند و شهرستانی‌ها را فاقد بینش سیاسی دانست قرار است در سالن خاتم‌الانبیای رشت در همایش فصلی کارگزاران سازندگی گیلان سخنران اصلی مراسم باشد.

کسی که مردم ایران را بی‌شرف خواند سخنران همایش فصلی کارگزاران سازندگی گیلان

به گزارش ۸دی، خبرها حاکیست که همایش فصلی کارگزاران سازندگی استان گیلان روز چهارشنبه ٢۵ مرداد با سخنرانی حسین مرعشی در سالن خاتم الانبا، برگزار می شود.

حسین مرعشی از جمله کسانی بود که شهرستانی ها را عقب مانده خواند.

حسین مرعشی، از اعضای ارشد حزب کارگزاران و از نزدیکان خانواده مرحوم هاشمی‌رفسنجانی یک روز پس از قطعی شدن شکست جریان ائتلاف هاشمی، دولت، اصلاحات و لاریجانی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی شهرستانهای کشور در سال ۹۴، مردم شهرستان‌ها را عقب‌مانده سیاسی دانست.

او همچنین مردم تهران – که به لیست مجلس ائتلاف هاشمی رأی دادند- را در حوزه سیاسی توسعه‌یافته دانست! عضو خاندان هاشمی به خبرگزاری ایسنا گفت: اکنون می‌توان شاخص توسعه سیاسی ایران در تهران را ۱۰۰، در مراکز استان‌ها ۵۰ و در شهرستان‌ها ۳۰ در نظر گرفت. ظرف ۱۰ سال آینده توسعه‌یافتگی سیاسی به سراسر ایران سرایت می‌کند و مردم می‌آموزند به جای تکیه بر شناخت خود به سمت انتخاب بسته‌های سیاسی پیش بروند.

مرعشی بر اساس حکم دادگاه، در سال ۹۱ بمدت ۶ سال از هر گونه فعالیت حزبی منع شده بود.

حسین مرعشی که در انتخابات ۸۴ در مناظرات باعث ریزش رای بسیار زیاد هاشمی رفسنجانی شد در سال ۹۲ بصورت تلویحی ۲۴ میلیون ایرانی را که به احمدی نژاد رای داده بودند را بی شرف نامید. وی گفت: اگر کسی از تکرار دولت‌های نهم و دهم، تنش نلرزد و متاثر نشود یک ایرانی با شرف نیست.
و حالا حسین مرعشی یعنی همان کسی که سابقه محکومیت در فتنه ۸۸ دارد و ۲۴ میلیون نفر رأی دهنده به احمدی نژاد را بی شرف خواهند و شهرستانی ها را فاقد بینش سیاسی می داند قرار است فردا در سالن خاتم الانبیای رشت در همایش فصلی کارگزاران سازندگی گیلان سخنرانی اصلی مراسم باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه