نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با 8دی:

تا پایان امروز صلاحیت تمامی وزرای پیشنهادی مورد بررسی قرار می گیرد / احتمال عدم رأی اعتماد به برخی وزرا وجود دارد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از اتمام جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم تا امروز خبر داد و گفت: احتمال دارد چند تن از وزرای پیشنهادی دولت در مجلس رای نیاورند.

تا پایان امروز صلاحیت تمامی وزرای پیشنهادی مورد بررسی قرار می گیرد / احتمال عدم رأی اعتماد به برخی وزرا وجود دارد

جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت به بررسی کلیات برنامه دولت توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: روز گذشته در خصوص کلیات برنامه های دولت دوازدهم نمایندگان مجلس بحث و تبادل نظر کردند و به نقطه قابل قبولی از برنامه های دولت رسیده اند.

وی در تشریح بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش افزود: در خصوص گزینه پیشنهادی وزارتخانه آموزش و پرورش موافقین و مخالفین بحث و تبادل نظر کردند اما نتیجه آن در روز رای گیری مشخص خواهد شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری نمایندگان موافق و مخالف صحبت کردند، اظهار کرد: در خصوص وزیر اطلاعات هم چند تن از نمایندگان صحبت کردند اما وقت جلسه اجازه بررسی های بیشتر را نداد.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس صلاحیت وزرای پیشنهادی را به دقت مورد بررسی قرار می دهد، تصریح کرد: انتظار داریم امروز تا پایان جلسه عصر صلاحیت بقیه وزرا نیز مورد برررسی قرار بگیرد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه ممکن است جلسه بررسی صلاحیت ها به پنجشنبه صبح تا غروب نیز کشیده شود، خاطرنشان کرد: احتمالا از بعد ظهر پنجشنبه رای گیری شروع خواهد شد.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه ممکن است برخی از وزرای پیشنهادی رای نیاورند، گفت: برخی از وزرایی مثل آموزش و پرورش، ارتباطات، کار و رفاه، وزیر کشور و مسکن و شهرسازی در معرض خطر هستند و احتمال رای نیاوردن آنها وجود دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه