جهت پخش مسابقات قرآن

ابتکار روابط عمومی اداره کل اوقاف در پخش مستقیم مسابقات قرآن از شبکه اینترنتی

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان برای نخستین بار مسابقات فینال چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در رشته قرائت را از طریق تلویزیون اینترنتی در اختیار علاقمندن گذاشت.

ابتکار روابط عمومی اداره کل اوقاف در پخش مستقیم مسابقات قرآن از شبکه اینترنتی
به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری حافظون گیل، روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان برای نخستین بار مسابقات فینال چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در رشته قرائت را از طریق تلویزیون اینترنتی در اختیار علاقمندن گذاشت.
  
با ابتکار  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان برای اولین بار مسابقات فینال چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در رشته قرائت از طریق تلویزیون اینترنتی اینستاگرام (LIVE) پخش زنده شد.
اقدام شایسته روابط عمومی اداره کل اوقاف گیلان در استفاده از ابزارهای نوین رسانه ای موجب شد بسیاری از علاقمندان به مسابقات که امکان حضور در سالن برگزاری مسابقات را نداشتند بتوانند این مسابقات را دنبال کنند.
این در حالی است که انتظار می رفت این مسابقات از صداوسیمای مرکز گیلان خصوصا شبکه استانی پخش گردد اما صداو سیمای گیلان تنها به پخش ۱۰ دقیقه ای این مسابقات بسنده کرد این اقدام روابط عمومی اداره کل اوقاف گیلان باعث شد تا خلاء ناشی از عدم پخش زنده مسابقات از شبکه های استانی تا حدودی مرتفع گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه