نماینده مردم رودبار در گفت‌وگو با 8دی:

بیشتر شرکت های صنعتی لوشان تعطیل هستند/ ۱۳ واحد صنعتی رودبار تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند

نماینده مردم رودبار گفت: از تعداد ۲۹ واحد هایی که سال گذشته برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کرده بودند ۱۳ واحد تسهیلات مذکور را دریافت کرده اند.

بیشتر شرکت های صنعتی لوشان تعطیل هستند/ ۱۳ واحد صنعتی رودبار تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند

منوچهر جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رودبار با بیان اینکه شهرستان رودبار پس از رشت بیشترین شرکت های فعال در حوزه صنعت را در بخش لوشان دارد، اظهار کرد: بیشتر واحد های صنعتی در رودبار از جمله واحد های خاموش هستند و در مقایسه با کل واحد ها تعداد اندکی از آنها فعالند.
وی افزود: شرکت های واقع در شهر صنعتی لوشان از تمامی ظرفیت های خود استفاده نمی کنند که لازم است به چرخه صنعت بازگردند.
عضو مجمع نمایندگان گیلان همچنین به گروه شرکت های امیر منصور آریا و وجود گره های قضایی آن اشاره داشت و گفت: با توجه به اینکه بانک ملی تسهیلاتی را به این شرکت ارائه کرده بود و شرایط قضایی که بر این شرکت ها حادث شد ادامه فعالیت شرکت مذکور متوقف شد.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطلب خاطرنشان کرد: با جلسات که در ادامه این مباحث برگزار شد بانک ملی پذیرفت که در ازای تسهیلاتی که پرداخت کرده شرکت را تملک کند و این کار اکنون در رودبار انجام شده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرکت امیر منصور آریا به صورت کامل فعال نیست ، افزود: واگذاری اسناد شرکت امیر منصور آریا انجام شده و اکنون آب معدنی داماش، معدن شکافان تهران و سایر واحد های صنعتی وابسته به این گروه تولیدی در اختیار بانک ملی است.
جمالی با بیان اینکه در تلاشیم تا این واحد صنعتی در رودبار به چرخه اقتصادی برگردد، گفت: ما تلاش مان بر این است تا این واحد ها را با همکاری بانک ملی فعال کنیم تا با شروع فعالیت صنعتی آنها متقاضیان کار در آنها مشغول به کار شوند و بیکاری را که دغدغه مقام معظم رهبری و کشور است را رفع کنیم.
وی با بیان اینکه مشکلات در بخش صنعت رودبار به یاری خدا یکی پس از دیگری در حال حل شدن است، خبر داد: باغ معدن سنگ رود نیز با نظر وزیر مروبطه مقرر شده به بخش خصوصی واگذار شود.
نماینده مردم رودبار در خانه ملت با تاکید بر اینکه سنگ رود مشکلاتی دارد که باید حل شود و این از جمله تلاش هایی است که وزیر دستور داده تا به بخش خصوصی واگذار شود، تصریح کرد: واحد های تولیدی و صنعتی شهرستان نیز در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند و در آینده نزدیک از تسهیلات سرمایه در گردش کمیته رفع موانع تولید بهره مند خواهند شد.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با اعلام اینکه از تعداد ۲۹ واحد هایی که سال گذشته ثبت نام کرده بودند ۱۳ واحد تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند،گفت: در سال جاری این ظرفیت افزایش یافته و من از همه واحد هایی صنعتی و تولید دعوت می کنم تا در این سامانه ثبت نام نمایند تا برای رونق تولید خود تسهیلات مذکور را دریافت کنند.
جمالی با اشاره به این نکته که مشکلات حوزه دریافت تسهیلات برای واحد های صنعتی مرتفع شده است، افزود: معتقدم تولید کنندگانی که مشکلات مالی دارند از این فرصت استفاده کنند تا بتوانند تسهیلات مالی را دریافت نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه