خبرنگار: ابوالفضل شکری
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور:

شهید مرتضی حسین‌پور یار صدیق رهبری بود / شهادت شهید حججی ماهیت تکفیری‌ها را برای همه عریان کرد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهادت شهید محسن حججی ماهیت تکفیری‌ها را برای همه انسان‌های آزاداندیش گیتی عریان کرد.

شهید مرتضی حسین‌پور یار صدیق رهبری بود / شهادت شهید حججی ماهیت تکفیری‌ها را برای همه عریان کرد

به گزارش ۸دی، سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور شلمانی در گلزار شهدای شلمان لنگرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار داشت: مردم شهید مرتضی حسین‌پور را که تمام عمرش را در صف دفاع از دین خدا سپری کرده است را کمتر می‌شناسند.

وی افزود: امام (ره) از همان اوان پیروزی انقلاب و شروع جنگ فرمودند از دشمن اصلی یعنی آمریکایی‌ها غافل نشوید و امام امروز هم همین حکم صادر می‌کند و در مراسم تحلیف باز هم همین موضوع را تأکید کردند که از دشمن اصلی یعنی آمریکایی و صهیونیست‌ها غافل نشوید.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پیش روی‌های مقاومت در نقاط مختلف جهان و سالروز پیروزی حزب الله بر رژیم صهیونیستی گفت: حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه درس جدید را به صهیونیست‌ها داد و آنها را از خاک خودشان بیرون کردند.

سردار فضلی ادامه داد: صهیونیست‌ها در انتقام از شکست در جنگ ۳۳ روزه گروه‌های تکفیری را به جان مسلمانان انداختند و البته این کار هم خیرات و برکاتی داشته است  و این برکات تجمع اندیشه‌های اسلامی در دفاع از دین، مقاومت و توسعه مقاومت در یک جبهه وسیع است. اگر روزی فکر می‌کردیم حزب‌الله در جنوب یک هسته مقاومت را تشکیل داده است امروز مقاومت در سوریه، عراق و یمن، در غزه و فلسطین بحرین فعال هستند و ایستادگی می‌کنند.

وی تأکید کرد: یکی از یاران صدیق امامین انقلاب اسلامی در دیار شلمان شهید مرتضی حسین‌پور بود که در معامله با خدا همه امکان خودش را در خدمت دین خدا قرار داد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: خانواده شهید مرتضی حسین‌پور سرمایه و همه داشته‌های خودشان را به میدان فرستادند و در این سال‌های طولانی در در سوریه و عراق از خود مجاهدت‌های فراوان از خود نشان دادند.

سردار فضلی گفت: به گفته خانواده شهید حسین‌پور، این شهید هیچ وقت پاهایش را در برابر والدین دراز نمی‌کرد و با اینکه از مرخصی کمی برای دیدار با خانواده استفاده می‌کرد اما رضایت قلبی همسرش را جلب کرده بود.

این فرمانده ارشد سازمان بسیج مستضعفین افزود: من ایشان را پس از شکست حصر سامرا در کنار حرم امامین عسگرین ملاقات کردم با اینکه در نزدیکی آنها همه کفار و تکفیری‌ها صف‌آرایی کرده بودند با گمنامی و کم‌حرفی تکلیف خود را در بهترین وجه به انجام می‌رساندند.

وی تأکید کرد: چیزی کمتر از شهادت حق شهید حسین‌پور نبود.

سردار فضلی با اشاره به نحوه شهادت شهید محسن حججی گفت: این اتفاق ماهیت تکفیری‌ها را برای همه انسان‌های آزاداندیش گیتی عریان کرد. آنها بعد از ۴۸ ساعت از اسارت این شهید برای ایجاد رعب وحشت ذبح کردند اما فکر نمی‌کردند که هر جنایت آنها مردم را بیشتر به صحنه می‌کشند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهید حججی تحت فرماندهی شهید حسین‌پور بود ادامه داد: شهید حججی در آخرین سفر خود دست و پای پدر و مادرش را بوسید و این عمل را لازمه شهادت دانست و از همه دلبستگی‌های دست کشید.

وی افزود: شهدا امروز دارالشفا و امام زادگان عشق اند و این خانواده های معزز شهدا چراغ راه ما هستند تا مسیر و راه را برای قرب الی الله گم نکنیم.

 

 

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه