خبرنگار: الیاس عبدالله پور
فرمانده سپاه املش:

۱۰ باب مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس در املش به بهره برداری می رسد

فرمانده سپام املش گفت:احداث ۳۴ باب مسکن محرومین درسال ۹۵ آغاز شد که تعداد ۲۴ باب منزل تحویل شده و ۱۰ باب دیگر در هفته دفاع مقدس به بهره برداری میرسد.

۱۰ باب مسکن محرومین در هفته دفاع مقدس در املش به بهره برداری می رسد

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار سید جعفر حسینی فرمانده سپاه ناحیه املش در مراسم تجلیل از خبرنگاران املش ضمن تبریک این روز اظهار داشت: خبرنگارانی که رسالت اطلاع رسانی رابه دوش می کشند و در این راه ازهیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. این جانب به عنوان خادم بسیجیان املش همه وقت درخدمت خبرنگاران عزیز هستم. زحمات شما عزیزان را ارج می نهم و یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار را نیز گرامی میدارم.

وی از تصویر برداران و عکاسان خبری بعنوان یکی از سخت کوش ترین و فعالترین و در عین حال کم توقع ترین و بی ادعا ترین اقشار جامعه یاد کرد و افزود: اگر کسی از روحیه ی بسیجی برخوردار برخوردار نباشد در این مجموعه برای مدت طولانی نخواهد توانست فعالیت کند و دوام بیاورد.

فرمانده سپاه خبرنگاران را از جمله هوشمندترین و حساس ترین اقشار جامعه یاد کرد که اخبار و رویدادهای مهم به ویژه عملکرد نظام را به اطلاع مردم و مشکلات مردم و نارسائی ها را بدون حب و بغض به گوش مسئولان می رسانند.

وی در ادامه گفت: سپاه در بحث محرومیت زدایی در روستاها اقدامات موثری انجام می دهد که نیازمند یک اطلاع رسانی خوب و دقیق است. باید به اطلاع شما خبرنگاران برسانم بحث محرومیت زدایی از دهستان سمام طرحی است که حدود ۱۰ روستای تحت اشراف این دهستان را در بر می‌گیرد . قرارگاه محرومیت زدایی سپاه قدس گیلان از محل اعتبارات مرحله اول هدیه مقام معظم رهبری در زمینه آب رسانی از رودخانه چاکرود به شش روستای بالا دست انتقال آب را انجام می‌دهد که اگر این مشکل کمبود منابع آب حل شود کشاورزی منطقه رونق گرفته و زمینه اشتغال جوانان فراهم می‌گردد و از مهاجرت ساکنین روستاها جلوگیری شده وعده ای هم که مهاجرت کرده اند به روستا بر می‌گردند.

حسینی افزود: در زمینه فرهنگی و اجتماعی ساخت خانه عالم بوده که در صورت استقرار روحانی ثابت در کارهای فرهنگی و مذهبی نیز در روستاها فعالیت صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه املش ادامه داد: در بحث آسفالت این مناطق نیز کارهای زیربنایی صورت گرفته و ان شاء الله بحث مشکل راه نیز برطرف می‌شود. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری نهادهای دولتی بصورت مشارکتی این طرح را اجرایی خواهند کرد.

سرهنگ پاسدار حسینی در ادامه افزود: سپاه ناحیه املش در بحث ساخت مسکن محرومین در سال ۹۵ و ۹۶ تعداد ۳۴ باب مسکن محرومین را شروع به ساخت کرده که تعداد ۲۴ باب منزل تحویل شده و ۱۰ باب دیگر که در مناطق ییلاقی بوده و بدلیل بدی آب و هوا ساخت آن طول کشیده بود امیدداریم در هفته دفاع مقدس به بهره برداری برسانیم و تحویل خانواده های نیازمند شود.

فرمانده سپاه املش در ادامه گفت: برای ساخت هر مسکن محرومین ۲۸۸۰۰۰۰۰ تومان هزینه شده که ۲۰۰۰۰۰۰۰ تومان آن از طریق سپاه و مابقی از ظرفیت شهرستان و کمک های مردمی تأمین می شود.

وی در پایان از خبرنگاران خواست عملکرد سپاه در زمینه های مختلف را به آگاهی مردم برسانند.

در پایان این مراسم از ۱۹ خبرنگار فعال شهرستان املش با اهدای هدیه و لوح سپاس قدردانی بعمل آمد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه