پرواز رفت و برگشت رشت – آدانا دایر شد

مدیرکل فرودگاه گیلان اعلام کرد: خط پروازی آدانا – رشت – آدانا (استانی بزرگ و پر جمعیت در ترکیه) از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت دایر شده است.

پرواز رفت و برگشت رشت – آدانا دایر شد

به گزارش ۸دی، غلامرضا کریم آقایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز یادشده از دوم شهریورماه امسال برقرار می شود.
وی اظهار کرد: نخستین پرواز رفت و برگشت آدانا به رشت، روزهای پنجشنبه هر هفته از دوم شهریورماه به مدت پنج هفته توسط شرکت هواپیمایی تیلویند ایرلاینز (Tailwind Airlines) انجام می شود.
کریم آقایی بیان کرد: پرواز آدانا – رشت ساعت یک و ۱۰ دقیقه بامداد روزهای پنجشنبه هر هفته ، فرودگاه سردار جنگل رشت را به مقصد آدانای ترکیه ترک خواهد کرد.
۱۳ ارگان با محوریت اداره کل فرودگاه استان گیلان مسئولیت ارائه خدمات امنیتی، خدماتی و امدادی در پروازهای خارجی را به عهده دارند.
آدانا نام یکی از استان‌ های ترکیه و مرکز آن نیز شهری به همین نام است. این استان در ساحل مدیترانه واقع شده و پس از استانبول، آنکارا، ازمیر و بورسا پنجمین شهر بزرگ ترکیه است.
در زمان حاضر ، پس از انجام پرواز زائران به سرزمین وحی ، چهار پرواز رفت و برگشت رشت – تفلیس و رشت آدانا برقرار است.
فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت سال ۱۳۴۸ در زمینی به مساحت ۲۲۰ هکتار ساخته شد؛ این فرودگاه تنها فرودگاه گیلان در هفت کیلومتری جاده رشت انزلی ، حدود ۱۵ کیلومتری منطقه آزاد بندرانزلی واقع شده و به سیستم های کمک ناوبری دقیق و ارتباطی مجهز است.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه