باز هم بند "پ" باز هم نور چشمی ها؛

اندر احوالات آزمون تغییر وضعیت نیروهای قراردادی در شهرداری!

فشارهایی از سوی برخی از اعضای شورا وجود داشت تا لیست های چند نفره ای را به جمع نیروهای قراردادی حاضر در این آزمون بیفزایند.

اندر احوالات آزمون تغییر وضعیت نیروهای قراردادی در شهرداری!

به گزارش ۸دی به نقل از خزر، شنیده ها از شهرداری حکایت از آن دارد که قرار است از قریب به ۶۰۰ نفر از نیروهای قراردادی این سازمان، آزمون استخدامی به عمل آمده و قبول شدگان تبدیل وضعیت شوند.

با این حال، حرف و حدیث های تایید نشده ای از حضور برخی نورچشمی ها در این آزمون وجود دارد. افرادی که بدون داشتن قرارداد یا سابقه همکاری با شهرداری، نامشان در لیست این آزمون جهت استخدام در شهرداری قرار گرفته است.

در همین راستا یک منبع آگاه در شهرداری به خبرنگار خزر گفت: فشارهایی از سوی برخی از اعضای شورا وجود داشت تا لیست های چند نفره ای را به جمع نیروهای قراردادی حاضر در این آزمون بیفزایند.

وی با بیان اینکه تعداد این افراد از بیست نفر تجاوز نکرده است، افزود: حساسیت ها در این خصوص سبب شد، لیست افرادی که می بایست در این آزمون شرکت کنند به همراه افراد تعرفه شده، به نهادهای نظارتی ارائه شده و از حضور افراد نورچشمی و تعرفه شده در این آزمون جلوگیری به عمل آمده است.

گفتنی است شهرداری مدت هاست که در پرداخت به موقع حقوق پرسنل خود با مشکل مواجه است که یکی از علل آن تعداد نیروی بیشتر از نیاز در این سازمان می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه