رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت:

اول شهریور آغاز فعالیت شورای پنجم/ بازگشایی خیابان آیت‌الله احسان‌بخش ازجمله پروژه‌های مصوب است

حاجتی گفت: اول شهریورماه سال جاری فعالیت رسمی شورای پنجم رشت هم‌زمان با دیگر شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز خواهد شد.

اول شهریور آغاز فعالیت شورای پنجم/ بازگشایی خیابان آیت‌الله احسان‌بخش ازجمله پروژه‌های مصوب است

به گزارش ۸دی، اسماعیل حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به عملکرد شورای چهارم رشت اظهار کرد: در عملکرد شورای چهارم رشت نیز همانند دیگر شوراها نقایصی وجود دارد اما به‌طورکلی با بررسی اقدامات انجام‌شده در طول عمر این شورا شاهد نتایج خوبی هستیم.

وی بابیان اینکه اعضای شورا منتخبین مردم هستند تصریح کرد: شوراها منتخب مردم هستند و به عقیده بنده تصمیماتی که در خصوص مباحث مختلف توسط اعضای شورا اتخاذ می‌گردد قابل‌احترام است.

حاجی پور با اشاره به پروژه جمع‌آوری روان آب‌های سطحی در رشت خاطرنشان کرد: رشت به شهر باران‌های نقره‌ای معروف است و حدود پنجاه سال قبل زمانی که باران می‌بارید شور و شعف در بین شهروندان افزایش می‌یافت.

وی افزود: متأسفانه به علت مشکلاتی شرایط به‌گونه‌ای پیش رفته بود که بارش باران طی چند سال اخیر موجب آب‌گرفتگی معابر و منازل می‌شد و باعث نگرانی شهروندان بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان رشت در خصوص اجرای پروژه جمع‌آوری روان آب‌های سطحی در رشت گفت: با ورود اعضای شورای رشت به رفع مشکل آب‌گرفتگی و بررسی‌های کارشناسانه ۲۳ نقطه جهت اجرای پروژه جمع‌آوری روان آب‌های سطحی رشت مشخص گردید که تاکنون در ۱۶ نقطه اجرا و به اتمام رسیده است.

حاجی پور با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در طول فعالیت شورای چهارم رشت تصریح کرد: ساماندهی دو رودخانه شهر از دیگر موضوعاتی بود که توسط شورا پیگیری و در این راستا با مصوب کردن احداث پروژه لندفیل در سراوان، ایجاد تصفیه‌خانه شهر صنعتی، تصفیه‌خانه بیمارستان‌ها و…موفق به هدایت ۱۵ درصد فاضلاب رشت به سمت تصفیه‌خانه مرکزی و جلوگیری از سرازیری آن به رودخانه‌ها شدیم.

وی آزادسازی حریم رودخانه‌های رشت را از دیگر اقدامات مؤثر طی مدت‌زمان فعالیت شورای چهارم رشت دانست وبیان کرد: اعضای شورای پنجم رشت نیز فرزندان و منتخبین مردم هستند و یقیناً در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان گام خواهند برداشت.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بابیان اینکه اجرای برخی از پروژه‌های مصوب در رشت مغفول ماند گفت: بازگشایی خیابان آیت‌الله احسان‌بخش ازجمله پروژه‌های مصوب شورا است و قرار بود از فروش سهام در برج گلسار و ۷۰ میلیون از محل فروش مجتمع زیتون انجام شود که متأسفانه به علت عدم موفقیت در واگذاری این املاک پروژه خیابان آیت‌الله احسان‌بخش به سرانجام نرسیده است.

اسماعیل حاجی پور با اشاره به اینکه توسعه و تعالی رشت نیازمند وحدت و همدلی اعضای شورای پنجم است گفت: منافع شهر و شهروندان نسبت به دیگر مباحث در اولویت است و امیدوارم اعضای شورای پنجم رشت با وحدت و انسجام در تحقق اهداف عالیه برای شهروندان گام بردارند و به‌دوراز هرگونه مشکل در رسیدن رشت به جایگاه واقعی‌اش تلاش کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه