خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار املش:

حضور سرکار خانم موگرینی در تحلیف بر افتخارات ایران افزود! / مدیر آبفار گیلان کوتاهی کرده است

فرماندار املش گفت: حضور سرکار خانم موگرینی در مراسم تحلیف رئیس جمهور می‌تواند بر افتخارات سیاسی و فرهنگی ایران بیافزاید.

حضور سرکار خانم موگرینی در تحلیف بر افتخارات ایران افزود! / مدیر آبفار گیلان کوتاهی کرده است

به گزارش ۸دی، یونس محمودی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان املش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مرتضی حسین پور و محسن حججی  و با اشاره به مراسم تحلیف رئیس جمهور و استقبال هیأت های خارجی در این مراسم اظهار داشت: حضور ۱۰۵ هیأت خارجی مرکب از سران و روسای مجالس و جمهور جهان در مراسم تحلیلف در حوزه تقنینی نظام بیانگر اقتدار بیش از پیش ایران در قبال سیاست های رو به شکست آمریکا در منطقه است.

وی افزود: حضور سرکار خانم موگرینی در مراسم تحلیف رئیس جمهور می تواند بر افتخارات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی بیافزاید.

فرماندار املش تأکید کرد: این اتفاقات نشاندهنده امید، ایجاد تدبیر، همسویی و هم افزایی قوای سه گانه نظام در تحت زعامت مقام معظم رهبری است.

محمودی با بیان اینکه به کرات در شورای آب تأکید کرده‌ام که املش جز شهرستان‌هایی است که با چالش آب شرب و زراعی مواجه است گفت: هیأت‌هایی برای جانمایی سدهای لاستیکی به شهرستان آمده‌اند تا مشکل آب منطقه حل شود و ما هم کمک می‌کنم از محل اعتبارات شهرستانی و استانی سدهای لاستیکی در املش احداث شود.

وی با اشاره به گازرسانی به روستاها ادامه داد: به استثنای روستاهای کوهپایه‌ای و تابستان‌نشین سایر روستاها سبز هستند و در آینده‌ای نه چندان دور کلنگ گازرسانی به ۱۳ روستای مناطق بالا دست بر زمین زده خواهد شد.

فرماندار املش درباره باغات فندق این شهرستان نیز گفت: باغات فندق املش به مرکز مراکز تبدیلی در آینده تبدیل خواهد شد تا قادر به رقابت به فندق ترکیه و گرجستان باشد و ما این کار را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای اداری املش افزود: ما حدود ۳۳ نوع فندق اصلاح شده در منطقه کشت کرده‌ایم که اگر به بار بنشیند ۳ تن فندق در هکتار برداشت خواهد شد که نسبت به متوسط برداشت ۸۰۰ کیلوگرم فعلی قابل توجه است.

محمودی با تأکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: مدیران نباید با مردم برخوردی سوء و غیرقابل توجیه داشته باشند و مدیران باید با مردم خوب صحبت کنند.

مجتمع ۱۰۰۰ مترمکعبی بهشت آباد باید هر چه سریعتر در اوسط هفته دولت به بهره‌برداری برسد افزود: آقای مدیر کل کوتاهی دارد. به مدیر آبفار شهرستان تذکر می‌دهم که سریعتر عملیات لوله‌گذاری را انجام دهد که این کار در حوزه بهداشت و تغذیه بسیار مهم است.

فرماندار املش درباره مطالبات چای‌کاران این شهرستان اظهار کرد: کل مبالغی که تا این ساعت باید به چایکاران پرداخت شود ۴۰ میلیارد تومان است که تا الان ۲۶.۵ میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده است که ۶۷ درصد مطالبات است و آقای استاندار به آقای روزبهان دستور داده اند که هر چه سریعتر این مطالبات پرداخت شود.

وی درباره وضعیت پسماند شهر املش نیز گفت: شهرداران رانکوه و املش و بویژه املش به برخی از تعهدات خود در موضوع پسماند عمل نکرده اند و طرح تفکیک زباله از مبدأ مسکوت مانده است و از شورای شهر فعلی و آینده می‌خواهیم که این موضوع را به جد پیگیری کنند.

محمودی احداث میدان شهید ربانی املشی را بسیار کند عنوان کرد و از شهردار املش خواست به این پروژه سرعت دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
آقای فرماندار! می توان از فرصت حضور نمایندگان کشورها در جهت منافع کشور و روابط دوجانبه استفاده کرد اما حرکات دون شان نمایندگی ملت را نمی توان با «مایه افتخار دانستن فلان دیپلمات در تحلیف» توجیه کرد. در جایگاه نمایندگی دولت منتخب ملت بزرگ ایران نباید مانند افراد ضعیف النفس حضور یک دیپلمات را مایه افتخار دانست .
در حاشیه