امام جمعه املش:

برخی مدیران به داخل مفاسد اخلاقی، مالی و … سُر می‌خوند

امام جمعه املش گفت: برخی مدیران آفت‌زده می‌شوند و به داخل فسادهای اداری، اخلاقی، مالی و سیاسی و … سُر می خورند.

برخی مدیران به داخل مفاسد اخلاقی، مالی و … سُر می‌خوند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان املش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره روح الله قهرمانی استاندار فقید گیلان اظهار داشت: مردم بارها در گفتگوها با من تأکید کرده اند که مدل کاری آقای قهرمانی مدل خوبی بوده و ایشان در کار قاطعیت داشته و پیگیر بوده است.

وی با اشاره به سخنی از محدث نوری افزود: محدث نوری می فرمایند ما در همه روایات که گشتیم دیدیم هیچ امری به اندازی زیارت ابا عبدالله ثواب ندارد جز رفع حاجت یک مومن که ثواب بیشتری دارد.

امام جمعه املش ادامه داد: نیم رخ یک انسان مومن در همین جا خلاصه می شود که انسان مومن خدوم باید باشد و این ایمان برای انسان بازدارنده خواهد بود.

صفری اظهار کرد: گاهی ما آسیب‌های جدی از مدیران می‌بینیم و برخی مدیران آفت‌زده می‌شوند و در برابر فساد اداری، اخلاقی، مالی و سیاسی و … دچار آسیب می‌شوند و خیلی راحت سر می‌خورند و می افتند چون ما در آنجا که باید خودمان را اصلاح می‌کردیم ضعیف عمل کردیم.

وی تأکید کرد: شرط اول برای گرفتار نشدن در این مفاسد تقویت ایمان و وجدان است. آیا این هشت ساعت مدیریتی من در جهت رفع مشکل من خروج داشته است؟ خیلی ها دنبال کمال مالی و …هستند. کمال خوب است اگر ما را به آرامش برساند.

امام جمعه املش افزود: ما در برابر خداوند پاسخگو هستیم. آیا پاسخ مثبتی در کارنامه عملکرمان داریم. خیلی از نمرات دیگران به ما نمرات حقیقی و درست نیست. خداوند ابزارهای خیلی قشنگ و خوبی برای تزکیه نفس ما بوجود آورده است که باید از آنها استفاده کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه