عضو هیئت رییسه مجلس در واکنش به مقاله روزنامه قانون؛

برخی در تلاش هستند سپاه را تضعیف کنند/ افرادی که آب در آسیاب دشمن می کوبند را محاکمه کنید

عباسی گفت: مردم باید آگاهانه این افراد را بشناسند و مسئولان تلاش کنند افرادی که آب در آسیب دشمن می کوبند را محاکمه کنند.

برخی در تلاش هستند سپاه را تضعیف کنند/ افرادی که آب در آسیاب دشمن می کوبند را محاکمه کنید

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در واکنش به توهین روزنامه قانون به سپاه قدس، اظهار کرد: مدیون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و خانواده شهدا هستیم که مدافع اسلام و ارزش های اسلامی و قرآن هستند.

وی با بیان اینکه این روزها شاهد تشییع پیکر شهید مدافع حرم در شلمان هم هستیم، افزود: رزمندگان اسلام مشغول مبارزه با جبهه کفر و دشمنان اسلام و سمبل مبارزه با استکبار و تکفیری ها هستند.

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به اینکه تا زمانی که جبهه حق و باطل وجود دارد مسیر شهادت و شهید ادامه دارد، تصریح کرد: مدافعان حرم برای دفاع از ارزش های اسلام به مبارزه می پردازند و دشمنان را مأیوس و نا امید می کنند.

وی با تأکید برای از بین بردن تکفیری ها و داعش که به دنبال ضربه به اسلام با ایجاد تفرقه و شکاف بین جوامع اسلامی هستند باید مقابله کنیم، اضافه کرد: تمام تلاش ما ایجاد وحدت بین کشور های مسلمان منطقه است.

عباسی افزود: باید در برابر بوجود آورندگان تکفیری ها و داعش مقابله کنیم زیرا به دنبال نا امنی در منطقه هستند.

عضو هیئت رییسه مجلس با اشاره به رفتار روزنامه هایی مانند قانون در زیر سؤال بردن مواضع سپاه، تصریح کرد: سپاه مجزا و جدا حرکت نمی کند و برای حفظ امنیت کشور و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تلاش است.

وی ادامه داد: پاسداران انقلاب اسلامی در برابر توطئه ها ایستادگی می کنند و راه امام راحل را ادامه و در مسیر خط ولایت هستند.

عباسی با بیان اینکه برخی ها در داخل در تلاش هستند سپاه را تضعیف کنند، اضافه کرد: مردم باید آگاهانه و هوشمندانه این افراد را بشناسند و مسؤولان ذیربط تلاش کنند  افرادی که آب در آسیب دشمن می کوبند را محاکمه کنند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید از سردار سلیمانی حمایت کرد و باید حامی سپاه بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه