حمایت ذوالنوری از وزیر پیشنهادی اطلاعات

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بین گزینه‌هایی که در کمیته‌ها برای وزارت اطلاعات بررسی شده بود، آقای علوی خیرالموجودین است.

حمایت ذوالنوری از وزیر پیشنهادی اطلاعات

به گزارش ۸دی، مجتبی ذوالنوری در خصوص وزیر پیشنهادی اطلاعات و اولویت‌های پیش روی این وزارتخانه، اظهار داشت: بین گزینه‌هایی که در کمیته‌ها برای وزارت اطلاعات بررسی شده بود، آقای علوی خیرالموجودین است، زیرا هم تجربه یک دوره وزارت را دارد هم از نظر سطح سواد، اطلاعات و توان مدیریت نسبت به گزینه‌هایی که مطرح شده بود، علوی خیرالموجودین هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد وزارت اطلاعات اولویت‌های اصلی عمق بخشی به امنیت جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور است، بیان کرد: با توجه به وجود جریان‌های تکفیری و تروریستی و تمرکز دستگاه‌ها و سرویس‌های بیگانه بر امنیت کشور، وظیفه اصلی و ذاتی وزارت اطلاعات حفظ انقلاب در این شرایط است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز فضای مجازی بسیار آشفته است و توضیحاتی که سید محمود علوی در کمیسیون امنیت ملی مطرح کرد برای ما قانع کننده نیست، زیرا آن چیزی که در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم با این توضیحات سازگاری جدی ندارد.

ذوالنوری با بیان اینکه یکی از اولویت های مهم وزارت اطلاعات باید بحث سالم سازی فضای مجازی کشور باشد، متذکر شد: اینکه گفته شود ما با هیچ شبکه اجتماعی در مسائل اخلاقی کار نداریم، به این معنی است که به دزد اجازه دهیم فرش را بدزدد ولی اگر ضبط ماشین را به سرقت ببرد با او برخورد شود.

وی با بیان اینکه این سخنان حرف‌های خوبی نیست که گاهی از بعضی مسئولین در فضای فرهنگی کشور شنیده می‌شود، افزود: وزارت اطلاعات در بحث رصد فضای مجازی، برخورد با اقدامات براندازانه‌ای که صورت می‌گیرد یا ناامنی‌های اخلاقی، اعتقادی و دینی که برای خانواده‌ها ایجاد می‌شود باید به صورت جدی ورود کند و به عنوان یکی از اولویت‌ها در این حوزه‌ها اقدام کند.

منبع: خانه ملت

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه