عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت:

شهید حججی قهرمانانه به شهادت رسید/ نمایندگان مجلس از ملت عذرخواهی کنند

عضو کمیسیون برنامه شورای شهر رشت گفت: پنج نفر از اعضای شورای چهارم جزو منتخبین شورای پنجم هستند و می توانند از تجربیات چهار ساله خود در راستای توسعه هرچه بیشتر رشت استفاده کنند.

شهید حججی قهرمانانه به شهادت رسید/ نمایندگان مجلس از ملت عذرخواهی کنند

به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیونهای شورای رشت طی چهار سال اخیر فراز و نشیبهای فراوانی پشت سر گذاشته اند و طی این مدت لوایح متعددی بررسی و مصوبات خوبی انجام شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم محسن حججی افزود: این شهید سرافراز قهرمانانه و مظلومانه به شهادت رسید .

شیرزاد با اشاره به اینکه همه ما در مقابل این جانفشانیها مسئوول هستیم تصریح کرد: مسئولان باید حرمت خانواده های شهدا را حفظ کنند و اگر شهدای مدافع حرم نبودند مطمئنا حوادث تلخ و ناگوار سوریه و عراق در اینجا نیز تکرار می‌شد.

وی با ابراز تاسف از اقدام تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در گرفتن عکس سلفی با موگرینی خاطر نشان کرد: تک تک نمایندگانی که در این اقدام حضور داشتند باید از ملت ایران اسلامی عذرخواهی کنند و بدانند  در قبال رفتارهایی که انجام می دهند شرمنده جوانانی همچون شهید حججی هستند که از همسر جوان و فرزند خردسالش به منظور دفاع از مرزهای ایران اسلامی و حرم اهل بیت چشم پوشی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهررشت با اشاره به اینکه کمیسیون برنامه و بودجه شورا اقدامات خوبی در حوزه  آسیب شناسی مباحث مالی انجام داده است تصریح کرد: ان شاالله در شورای پنجم شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه هایی که نیازمند اصلاحات است باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه