زنده باد مردم گیلان که دل رهبر به حضور شما گرم است/ آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تصریح بر اینکه مردم ایران صرف نظر از قومیت و نژاد و تفاوتهای فرهنگی با اتحاد و همبستگی پشت رهبر و مقام معظم رهبری ایستاده اند افزود: به ثمر رسیدن انقلاب حاصل تلاش تک تک مردم این سرزمین است.

زنده باد مردم گیلان که دل رهبر به حضور شما گرم است/ آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، حجت ‌الاسلام و المسلمین محمد محمدی گلپایگانی در جمع مردم ولایت مدار گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن رساندن سلام گرم مقام معظم رهبری به مردم گیلان اظهارکرد: گیلان سرزمینی است که شیرمردان و شیر زنان و رزم آوران بزرگ تاریخ را در خود جای داده است.

وی با تصریح بر اینکه مردم ایران صرف نظر از قومیت و نژاد و تفاوت های فرهنگی با اتحاد و همبستگی پشت رهبر و مقام معظم رهبری ایستاده اند افزود: به ثمر رسیدن انقلاب حاصل تلاش  تک تک مردم این سرزمین است.

  22bahman-rasht00081

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) با خدا معامله نمود و تمام عمر خویش را در راه انقلاب و مبارزه با ظلم صرف کرد اذعان داشت: امام راحل در طول حیات پر برکت خویش ذره ای از اهداف مقدس خود عقب نشینی نکرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری هدف عالیه امام خمینی (ره) را پیاده کردن احکام نورانی اسلام دانست و گفت: امام (ره)  در تمام دوران حیات خویش هرگز تن به سازش با دشمن نداد.

وی با تاکید بر اینکه امام راحل جدش رسول الله را الگوی مبارزاتی خود می دانست و همچون جدش که فرمود اگر خورشید را در دست راستم و ماه را در دست چپم قرار دهید به خدا قسم از دینم دست برنمیدارم، هرگز از اهداف خود در مبارزه با ظلم عقب نکشید.

حجت الاسلام گلپایگانی با اشاره به ناملایماتی که امام در دوران مبارزاتی خود تحمل نمود تصریح کرد: امام راحل شهادت ۷۲ تن از بهترین‌ها را در حزب جمهوری اسلامی مشاهده کرد و سرداران بسیاری را در جنگ از دست داد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به شهادت صیاد شیرازی و جهان آرا تصریح کرد: امام عزیزان بسیاری را از دست داد اما هرگز قد خم نکرد و یک کلمه اعتراص ننمود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری وصیت‌نامه امام (ره) را  منشور جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: امام با عزمی مطمئن و دلی آرام به ملاقات خداوند رفت.

حجت الاسلام گلپایگانی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با پرسنل نیروی دریایی اظهار کرد: کجای دنیا انقلابی را سراغ دارید که بعد از گذشت ۳۵ سال هر سال شور مردم و حضورشان در ایستادگی در پای انقلاب افزایش یابد.

وی با تاکید بر اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری مردم با دل و جان خود انقلاب را لمس کردند و از آن نگهداری می کنند اظهار کرد: مردم ایران همیاری خود با انقلاب را در دوران جنگ تحمیلی نشان دادند.

 22bahman-rasht00079

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با این توضیح که در دوران دفاع مقدس کاروان‌های کمک‌های مردم گیلان به ۹۰۰ کامیون می‌رسید و مردم دارایی و امکانات خود را به جبهه‌ها ارسال می‌کردند افزود: مردم نظام را از خود می دانند و زن و مرد این مرز و بوم پای انقلاب ایستاده اند.

حجت الاسلام گلپایگانی با تاکید بر اینکه ملت ایران طالب جنگ نیستند گفت: اما اگر یک روز آن عرصه های تاریخی تکرار شود و مقام معظم رهبری لب تر کنند مردم به ندای امامشان لبیک خواهند گفت چرا که مردم این سرزمین عاشق ولایت هستند.

وی خطالب به سردمداران آمریکایی گفت اگر میخواهید تجربه کنید به میدان بیایید و ببینید که این مردمی که دعای کمیل مساجد را پر می کنند همان گونه که در میدان جنگ امان صدام را بریدن با شما هم آنگونه برخورد خواهند کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه آمریکایی ها فکر می کنند می توانند دوباره به این کشور برگردند و از امکانات آن بهره گیرند گفت: آرزو بر جوانان عیب نیست شما آرزو کنید در وقت ضرورت ملت ایران سلاح به دست می‌گیرد و زن و مرد، کوچک و بزرگ از مرز و بوم خود دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام گلپایگانی با اشاره به پیشرفتهای علمی در کشور به حضور ۱۰ هزار نخبه علمی در کشور اشاره نمود و خاطرنشان کرد: ما در پیشرفتهای علمی از فرانسه و انگلیش پیشی گرفتیم و روزی خواهد رسید که آنها محتاج ما شوند و دست نیاز به سوی ما دراز کنند.

 وی با نگاهی به جمعیت حاضر در راهپیمایی از مردم رشت تشکر نمود و با بیان اینکه چشم انداری که من می بینم از هر انتها جمعیت است گفت: زنده باد مردم گیلان که دل رهبر به حضور شما گرم است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری رمز موفقیت و حفظ استقلال و پیشرفت کشور را در همدلی و اتحاد دانست و اظهار کرد: مردم گیلان همواره بیدار و هوشیارند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: دولت مردان ایران هرگز به فکر ایجاد رابطه با امریکا نخواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه مقامات مسئول ما گفتند که هرگز پای را از این فراتر نمی گذاریم تصریح کرد: چرا که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و آنچه که در سوریه رخ می دهد شاهد این مسئله است.

حجت‌الاسلام گلپایگانی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری با رهبری پیامبر گونه مسائل را رصد و پیش‌بینی می‌کنند اظهار کرد: ملت ایران می داند که مسلمانی هزینه دارد و ما هزینه آن را پرداخته ایم و خواهیم پرداخت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه