خبرنگار: ابوالفضل شکری
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

روزنامه بی‌قانونی که شهادت حسین‌پورها را زیر سوال می‌برد از آمریکایی ها بدتر است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: آن روزنامه بی‌قانون که شهادت امثال شهید حسین‌پورها را زیر سوال می‌برد و می‌خواهند تفکر آمریکایی‌ها را در این کشور ترویج کنند را بدتر از آمریکایی‌ها می‌دانیم.

روزنامه بی‌قانونی که شهادت حسین‌پورها را زیر سوال می‌برد از آمریکایی ها بدتر است

به گزارش ۸دی، غلامحسین تسخیری عصر امروز در مراسم سومین روز شهادت شهید مدافع حرم مرتضی حسین‌پور شلمانی در گلزار شهدای شلمان لنگرود اظهار داشت: شهادت انسان را به مقامی می‌رساند که امام (ره) و مقام معظم رهبری شهدا را به نام امام زادگان عشق معرفی می‌کنند.

وی افزود: شهادت بالاترین مقامی است که خداوند متعال آن را برای بندگان خاص خود در نظر گرفته است و قسمت هر کسی شهادت نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به حدیثی از حضرت محمد(ص) ادامه داد: پیامبر فرمودند هیچ کس نیست که بمیرد و نزد خداوند تبارک تعالی از خیری که به آن رسیده است خوشنود باشد برخوردار شده باشد و با این حال دوست داشته باشد برگردد به این دنیا. می‌گویند دوست دارید به دنیا برگردید می‌گوید من دوست ندارم این نعمت‌های بهشتی را از دست بدهم. پیامبر می‌فرماید شهید تنها کسی است که می‌گوید من دوست دارم برگردم به دنیا. این استثنا هم استثنای خاص است و هیچ کس دیگر را همراه شهید نکرده است(۱).

وی افزود: بر اساس این حدیث شهید از خداوند تمنا و خواهش می‌کند که خدایا من را دوباره به این دنیا برگردان تا بار دیگر در راه تو جانم را فدا کنم. همین دعا را شهید حججی خطاب به فرزند خود می گوید و آرزو می کند یک بار الان و یک بار در دوره آخر الزمان و در زمان امام مهدی(عج) به شهادت برسد. پیامبر می فرماید شهید در لحظه شهادت فضل شهادت را دیده است.

تسخیری افزود: در این چند روزه کشور ما حال و هوای شهادت گرفته است. جنایتی که آمریکایی‌ها انجام دادم و پشت بند آن داعشی انجام دادند که منجر به شهادت شهید مرتضی حسین پور شد. می‌بینید که در رسانه‌ها نحوه شهادت و اسارت شهید حججی را که در صلابت و ایستادگی به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: شهید حسین پور نیز آنچنان در میدان جنگ از خود رشادت نشان داد که که فرمانده غیور شجاع سپاه اسلام سردار سلیمانی به او دو رتبه بالاتر عنایت می کند اما شهید حسین پور برای این رسیدن به این دو رتبه بالاتر نجنگید. کسانی که شهدای مدافع حرم را متهم می کنند که برای پول به جنگ رفته بودند بدبخت هستند.

وی ادامه داد: اهداف ما مسیر ما را تعیین می کند. کسی که می خواهد به قدرت برسد دست به هر کاری می زند و جای شهید و جلاد را عوض می کند. مهم نیست که چگونه حرف بزند بلکه می خواهد به هدفش برسد اما هدف شهید رضایت خداست.

تسخیری تأکید کرد: کسی که هدفش ثروت است تلاش می کند از هر مسیری به آن برسد و برایش مهم نیست حقوق نجمومی داشته باشد بلکه این حقوق را حق خودش می داند اما شهید برای رسیدن به هدفش جان، مال و عزیزترین عزیزان خود را برای رضایت خداوند فردا می کند و عالم برایش ذره و رسیدن به خدای برای شهید گام بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به ۲۰ شهید مدافع حرم گیلان اظهار کرد: گیلانی‌ها در دفاع از حرم خوب عمل کردند و امروز یک خط مقدم مبارزه با اجانب و دشمنان دین و اسلام خط مقدم لشگر مقتدر سپاه قدس گیلان است و شهادت شهید حسین‌پور و شهدای مدافع حرم و ۸۰۰۰ شهید استان گیلان با هدف زنده نگه داشتن اسلام عزیز و راه امام(ره) است.

وی افزود: امروز مرز دفاع ما از اسلام از جغرافیای ایران اسلامی گذشته است و خط دفاع از انقلاب در جبهه‌های مقاومت در سراسر عالم پیدا می‌کنید و جبهه ما تغییر پیدا کرده است و آمریکا به دقت می داند که نمی تواند در برابر این ملت شجاع و مقاوم در مرزهای جمهوری اسلامی بجنگند. ممکن است بتوانند ضرباتی به ما وارد کنند مثل اتفاقی که در همین جریان شهادت شهید حسین پور رخ داد که خطی که تازه تصرف شده بود را شکستند.

تسخیری ادامه داد: ما از آمریکایی ها هیچ  وحشتی نداریم همچنان که ۴ دهه گفته ایم که آمریکایی ها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره مطلب توهین آمیز روزنامه قانون درباره شهادت شهید حججی گفت: آن روزنامه بی‌قانون که شهادت امثال شهید حسین‌پورها را زیر سوال می‌برد و می‌خواهند تفکر آمریکایی‌ها را در این کشور ترویج کنند را بدتر از آمریکایی‌ها می‌دانیم. اینها مهره‌های آمریکایی‌ها هستند و هوشیاری ملت را می‌طلبد.

وی تأکید کرد: آنهایی که حرفشان آمریکایی را خوشحال می کند آنها خطرشان از خود آمریکایی ها بیشتر است چون اینها ادعا دارند.

تسخیری افزود: ما اعلام می‌کنیم همه آماده هستیم سر و وجود و فرزندانمان را در راه شهید حسین پورها تقدیم کنیم و ما پرچمی انقلابی را بر دوش گرفته‌ایم که پرچم توحیدی و علم مبارزه با استکبار و طاغوت و پرچم مبارزه با ظلم است. ما می‌دانیم این مبارزه هزینه دارد و می‌دانیم که هزینه‌های این مبارزه سنگین است.

پی نوشت:

۱- ما من نفس تموت لها عند الله خیر ، یسرها أن ترجع إلى الدنیا، وَمَا فِیهَا، إِلا الشَّهِیدَ لِمَا یَرَى مِنْ فَضْلِ الشَّهَادَهِ، فَإِنَّهُ یَسُرُّهُ أَنْ یَرْجِعَ إِلَى الدُّنْیَا، فَیُقْتَلَ مَرَّهً أُخْرَى”.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه