شهادت دو مدافع حرم در سوریه +عکس

دو مدافع حرم از استان های گلستان و خوزستان در سوریه به شهادت رسیدند.

شهادت دو مدافع حرم در سوریه +عکس

به گزارش ۸دی به نقل از میزان، مدافع حرم، مصطفی خوش محمدی از گرگان و همچنین مدافع حرم، سجاد باوی؛ از خوزستان، در دفاع از حریم اهلبیت (ع)، اسلام حقیقی و تامین امنیت ملی کشورمان، بدست تروریست‌ها در سوریه به شهادت رسیدند.

شهید مدافع حرم، سردار «مصطفی خوش محمدی» پاسدار بازنشسته تیپ ۴۵ جواد الائمه(ع) از اولین نیروهای تخریب چی لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا گلستان بود.

وی یکی دیگر از رزمندگان جبهه‌ی «اسلام ناب محمدی(ص)» بود که در راه دفاع از حریم «آل الله» در برابر ایادی «اسلام آمریکایی» روز پنج شنبه در بمباران هواپیماهای آمریکایی در مرز عراق و سوریه به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم، سردار «مصطفی خوش محمدی» از دی ماه سال گذشته چندین بار داوطلبانه به سوریه اعزام شده بود.

وی ساکن گرگان و دارای دو دختر و یک پسر است.

جزئیات مراسم استقبال، شب وداع و تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید والامقام متعاقبا اعلام خواهد شد.

گلستان تا قبل از این پانزده مدال پر افتخار شهید مدافع حرم برگردن آویخته بود، شهیدان غلامعلی تولی، سید احسان حاجی حتملو، قاسم غریب، قاسم تیموری، سیدمحمدحسین میردوستی، اسماعیل زاهدپور، صفرپور جاجرمی، افشین ذورقی، صادق شیبک، حاج قربان نجفی، جواد سنجه ونلی، یدالله ترمیمی، مهدی شکوری، محمدرضا شیبانی، احمد غلامی و اینک مصطفی خوش محمدی به کاروان شهدای مدافع حرم ملحق شدند.

شهید سجاد باوی از دلیرمردان شهر کوت عبدالله شهرستان کارون است که چندی پیش برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) به سوریه اعزام شد و به نبرد با تکفیری‌های آمریکایی پرداخت.

این دلیرمرد جنوبی پس از حضور در جبهه مقاومت توسط عمال رژیم صهیونیستی و نیروهای تکفیری به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در دفتر شهدای اسلام به ثبت رساند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه