مربی-بازیکن تیم سپیدرود:

هفته آینده خداحافظی می کنم/ شکست در دو دیدار گذشته استرس زیادی به تیم وارد کرده است

حق شناس می گوید هدف و برنامه‌ریزی که من و نظرمحمدی داریم، این است که هفته آینده از دنیای بازیگری خداحافظی کنم.

هفته آینده خداحافظی می کنم/ شکست در دو دیدار گذشته استرس زیادی به تیم وارد کرده است

به گزارش ۸دی، سهیل حق شناس، مربی – بازیکن تیم سپیدرود رشت معتقد است بازیکنان این تیم در دقایق پایانی دیدار مقابل گسترش فولاد دچار استرس شده بودند.

سهیل حق‌شناس در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم،‌ در خصوص شکست یک بر صفر تیم سپیدرود مقابل گسترش فولاد اظهار داشت:

در این بازی قدر موقعیت‌های خودمان را ندانستیم. متأسفانه شکست در دو دیدار گذشته استرس زیادی به بچه‌ها وارد کرده است و همین استرس در لحظات آخر بازی کار خودش را کرد.

وی ادامه داد:

در بازی‌های گذشته هم تیم ما بعد از دقیقه ۶۰ گل خورد و به همین دلیل بچه‌ها ترسیده بودند که  نکند دوباره این اتفاق تکرار شود که متأسفانه همین‌طور هم شد. گسترش فولاد روی دو ضربه ایستگاهی و شروع مجدد که به سمت دروازه ما آورد، موفق شد یک گل بزند.

مربی – بازیکن تیم سپیدرود در پاسخ به این پرسش که «آیا هفته آینده بعد از دیدار مقابل پیکان از دنیای بازیگری خداحافظی خواهد کرد؟»، تصریح کرد:

بله هنوز روی تصمیمم هستم. هدف و برنامه‌ریزی که من و نظرمحمدی داریم، این است که هفته آینده از دنیای بازیگری خداحافظی کنم و به احتمال زیاد هم این کار را خواهم کرد.

حق‌شناس درباره دیدار هفته آینده سپیدرود مقابل پیکان عنوان کرد:

اگر در این بازی اتفاقاتی مانند دیدار برابر سیاه‌جامگان نیفتد و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی به‌هم نریزند، می‌توانیم اولین سه امتیازمان را به دست بیاوریم. سپیدرود را در سه بازی گذشته تیمی رو به جلو دیدم، اما باید استرس را از بازیکنان تیم‌مان دور کنیم، چون احساس کردم در بازی مقابل گسترش بازیکنان در دقایق پایانی ترسیده بودند.

وی در مورد شایعاتی که در مورد تغییر سرمربی تیم سپیدرود به گوش‌ می‌رسد، خاطرنشان کرد:

همیشه در مورد تیم‌هایی که شکست می‌خورند، این حرف‌ها و شایعات زده می‌شود. ما سال گذشته تیم را به لیگ برتر آوردیم، اما بازهم این شایعات مطرح بود. تیم ما شرایط مالی قدرتمندی ندارد که اگر یک نفر برود و شخص دیگری بیاید بتواند تغییرات گسترده‌ای در تیم ایجاد کند.

مربی – بازیکن تیم سپیدرود افزود:

به نظرم تیم ما اکنون نیاز به آرامش دارد، اما برخی‌ها می‌خواهند این آرامش را به‌هم بریزند. خواسته ما از هواداران این است که تحمل کنند و امیدوار باشند شرایط بهتر شود. به شخصه اعتقاد دارم علی نظرمحمدی تیم را به تنهایی به لیگ برتر آورده است، اما متأسفانه برخی‌ها حرف‌هایی می‌زنند که به جز فشار روی بازیکنان و کادرفنی فایده دیگری ندارد. ما بدهکار هواداران سپیدرود هستیم و امیدواریم به زودی بتوانیم این شکست‌ها را جبران کنیم.

انتهای پیام/

منبع: طرفداری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه