انتقاد استاندار از آب منطقه ای گیلان:

کم‌کاری آب منطقه ای گیلان در ساخت سد لاستیکی ماسال مشهود است

استاندار گیلان گفت: مدیرعامل آب منطقه ای گیلان باید پاسخگوی مردم ماسال باشد و کم کاری مدیریت آب منطقه ای در کندی اجرای پروژه مذکور مشهود است.

کم‌کاری آب منطقه ای گیلان در ساخت سد لاستیکی ماسال مشهود است

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز؛ دکتر نجفی در بازدید از سد لاستیکی ماسال گفت: پس از یک سال از آغاز اجرای این طرح نباید شاهد پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی آن باشیم .

استاندار گیلان با اظهار نارضایتی از روند ساخت سد لاستیکی ماسال خاطرنشان کرد: به مردم قول داده شد که این طرح در سال ۹۶  به بهره برداری برسد و باید در ۶ ماه آینده ضمن جبران عقب ماندگی ها افتتاح شود.

دکتر نجفی خاطرنشان کرد: مدیرعامل آب منطقه ای گیلان باید پاسخگوی مردم ماسال باشد و کم کاری مدیریت آب منطقه ای در کندی اجرای پروژه مذکور مشهود است.

عملیات اجرائی ساخت سد لاستیکی ماسال بر روی رودخانه ی خالکائی تیرماه سال گذشته آغاز شد.

این سد با قدرت تنظیم ۱۷ میلیون مترمکعب آب در سال برای آبیاری یک‌هزار و ۷۵۰ هکتار از اراضی شالیزاری ماسال در نظر گرفته شده است.

استاندار گیلان همچنین در سفر به ماسال در بازدید از پروژه های عمران شهری با اشاره به اینکه مسیر اصلی گردشگری ماسال به دلیل حفاری پروژه های آب و فاضلاب شهری از نظر آسفالت نامناسب است از فرمانداری و شهرداری ماسال خواست به منظور رفاه حال شهروندان و گردشگران نسبت به تکمیل آسفالت و مناسب سازی معابر اقدام لازم را با سرعت انجام دهند

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه